نویسنده: مهدی اسدی
// سه شنبه, ۲۱ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۰۴

افزایش فشار روی CPU با آپدیت جدید بازی Cyberpunk 2077

آپدیت 2.0 بازی Cyberpunk 2077 تا ۹۰ درصد از توان پردازش تراشه‌های ۸ هسته‌ای را به خود اختصاص داده و ممکن است باعث بالا رفتن بیش از حد دمای پی سی شود.

Update 2.0 جدیدترین به‌روزرسانی Cyberpunk 2077 است که در ادامه این ماه در دسترس عموم قرار خواهد گرفت. براساس توضیحات فیلیپ پیرسینسکی، برنامه‌نویس ارشد CDPR، این آپدیت فشار روی CPU و GPU سیستم را افزایش خواهد داد. پیرسینسکی مدعی شده که ورژن جدید CP2077 می‌تواند تا ۹۰ درصد توان پردازنده‌های هشت هسته‌ای مدرن و امروزی را درگیر کرده و کاربران باید به وضعیت سیستم خنک‌کننده و احتمال افزایش دمای بیش از حد سیستم خود توجه داشته باشند.

البته این خبر چندان هم غیرمنتظره نیست. چراکه Cyperbunk 2077 V2.0 از تمام قابلیت‌های تکنولوژی جدید Path tracing بهره‌مند شده و سیستم‌های متعددی از گیم‌پلی بازی را بهبود می‌بخشد. به عبارت دیگر استفاده از توان پردازش CPU افزایش یافته و پی سی گیمرها باید انتظار چنین چیزی را داشته باشند. بنابراین قبل از اینکه گیمرها از کرش کردن بازی شکایت کنند بهتر از رفع مشکلات احتمالی پایداری سیستم خنک‌کننده پی سی خود اطمینان حاصل کنند.

آپدیت Cyberpunk 2077 Update 2.0

در زمان عرضه بازی The Last of Us Part I برای پی سی هم این توصیه به کاربران شده بود. این بازی در زمان عرضه به‌شدت CPU را تحت فشار قرار می‌داد و این مسئله باعث می‌شد تا سیستم‌های ناپایدار از مشکل کرش کردن‌ رنج ببرند. البته که تراشه‌های قدرتمندی مانند AMD Ryzen 9 7950X3D و Intel i9 9900K هیچ مشکلی نداشته و نخواهند داشت.

تا جایی که می‌دانیم آپدیت Cyberpunk 2077 Update 2.0 سیستم پلیس بازی را به کلی متحول کرده و هوش مصنوعی درگیری‌های Combat AI را با تغییرات گسترده مواجه خواهد کرد. ضمن اینکه بیش از ۱۰۰ آیتم جدید، سایبرور و استایل بیشتر را به بازی اضافه می‌کند. اضافه شدن کوئست‌های داستانی جدید و رویدادهای پویا و مراحل بیشتر نیز جزء همیشگی آپدیت‌های سایبرپانک 2077 است.

اما یکی از مهم‌ترین اتفاقاتی که در آپدیت جدید سایبرپانک 2077 خواهیم دید، پشتیبانی از فناوری آپ اسکیلینگ NVIDIA DLSS 3.5 است. توسعه‌دهندگان CD Projekt RED درگیری با خودروها و وسایل نقلیه را در این آپدیت بهبود بخشیده و با افزایش سقف سطوح مهارت بازیکن توانایی‌های جدیدی را به درخت اسکیل بازی اضافه کردند.


منبع dsogaming
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده