نویسنده: حسن اکرامی
// شنبه, ۱۸ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۵۳

بازنشستگی یکی از سازندگان اصلی بازی فورتنایت

یکی از مهم‌ترین سازندگان و مدیران ارشد بازی فورتنایت تا اواخر این ماه بازنشسته خواهد شد.

دونالد ماسترد، مدیر ارشد خلاقیت اپیک گیمز و یکی از نیروهای باسابقه که در موفقیت چشمگیر بازی Fortnite نقش داشته است، تصمیم به کناره‌گیری از شغل خود دارد. این توسعه‌دهنده به‌تازگی در حساب توییتر خود اعلام کرد تا اواخر این ماه بازنشسته خواهد شد. به نظر می‌رسد تصمیم ماستارد کاملا شخصی محسوب می‌شود و ارتباطی با عدم رضایت او از شرایط شغلش ندارد. چرا که در بیانیه خود توضیح داد مشتاقانه منتظر گذراندن وقت با خانوده است و برای همیشه از تیم سوئینی و خانواده‌ی اپیک گیمز سپاسگزار خواهد بود.

ماسترد در سال ۲۰۰۵ استودیو Chair Entertainment را تأسیس کرد و با عرضه بازی قابل دانلود Shadow Complex و سه‌گانه Infinity Blade برای موبایل توانست به موفقیت زیادی دست یابد. درنهایت این توسعه‌دهنده به استخدام اپیک گیمز درآمد و در آن‌جا تا مقام‌های مدیریتی ارشد پیشرفت کرد و سهم قابل توجهی در موفقیت بازی فورتنایت داشت.

دونالد ماستارد

(دونالد ماسترد)

این مدیر ارشد در بیانیه خبر بازنشستگی خود نوشت: «من خوشحالم بخشی از تیمی بودم که هر روز تلاش می‌کند تا شادی و تفریح را به جامعه فورتنایت هدیه دهد. ما عاشق تماشای هر لحظه از تجربه شما در بازی از جمله پریدن از اتوبوس جنگ برای اولین‌بار، دیدن موشک در آسمان، رقصیدن با دوستان پس از پیروزی در نبرد، کشیده شدن درون سیاهچاله یا غرق شدن در دریا پس از واژگونی جزیره و بسیاری موارد دیگر هستیم. من نمی‌توانم صبر کنم تا در آینده فورتنایت را به‌عنوان یک بازیکن درکنار همه شما تجربه کنم».

نظر شما درباره این خبر چیست؟ آن را با تیم زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع Pushsquare
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده