نویسنده: حسن اکرامی
// شنبه, ۱۸ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۴۷

تایید عرضه بازی Roblox روی کنسول های پلی استیشن

بازی آنلاین و خلاقانه Roblox قرار است در ماه اکتبر امسال روی کنسول‌های پلی استیشن عرضه شود.

با اعلام شرکت Roblox Corporation، پلتفرم بازی آنلاین و بسیار محبوب Roblox در ماه اکتبر آینده برای پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 عرضه خواهد شد. این بازی ابتدا در سال ۲۰۰۶ روی کامپیوتر در دسترس بازیکن‌ها قرار گرفت و پس از آن به ترتیب در سال‌های ۲۰۱۲ و ۲۰۱۴ روی iOS و اندروید منتشر شد.

در ادامه این پلتفرم بازی، اولین تجربه کنسولی را در سال ۲۰۱۵ در اختیار کاربرهای ایکس باکس وان قرار داد که البته هم‌اکنون بازیکن‌های ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس نیز قادر به تجربه آن هستند. حال پس از گذشت هشت سال به نظر می‌رسد شرکت روبلاکس در نظر دارد بازی خود را روی پلتفرم‌های بیشتری ارائه دهد.

شرکت روبلاکس در بیانیه‌ای پس از سخنرانی در کنفرانس توسعه‌دهندگان توضیح داد: «درنهایت ما اعلام می‌کنیم که در ماه اکتبر آینده، بیش از ۱۵۰ میلیون بازیکن کنسول‌های پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 می‌توانند به نسخه کاملی از کاتالوگ تجربه‌های روبلاکس دسترسی داشته باشند. تجربه‌هایی که توسعه‌دهندگان ما روی ایکس باکس و کامپیوتر کسب کردند، گام مهمی در جهت ارائه بازی روی تمام پلتفرم‌های محبوب خواهد بود و ما در این مرحله متوقف نخواهیم شد».

شما می‌توانید نظرات خود درباره اخبار بازی روبلاکس را با ما در میان بگذارید.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده