نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۱۸ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۳۴

پخش کنفرانس ایکس باکس در توکیو گیم شو ۲۰۲۳

شرکت مایکروسافت تأیید کرد که با یک نمایش دیجیتالی در نمایشگاه Tokyo Game Show 2023 حاضر خواهد شد.

نمایشگاه Tokyo Game Show 2023 برای برگزاری در تاریخ ۳۰ شهریور ۱۴۰۲ (۲۱ سپتامبر ۲۰۲۳) در نظر گرفته شده است. در طول این رویداد چندین شرکت بزرگ جزئیات بیشتری از آثار پیش ‌رو خود را با طرفدارها به اشتراک می‌گذارند. مدتی قبل حضور ایکس باکس در نمایشگاه توکیو گیم شو ۲۰۲۳ تأیید شد و اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت مایکروسافت جزئیات بیشتری از برنامه‌های خود برای این رویداد را ارائه کرده است.

شرکت مایکروسافت اخیرا از برگزاری نمایش دیجیتالی ایکس باکس (Xbox Digital Broadcast) در ساعت ۱۲:۳۰ پنج‌شنبه ۳۰ شهریور به‌وقت ایران خبر داده است. در این رویداد جزئیاتی از میزان پیشرفت پروژه‌های در دست تولید استودیوهای بازی‌سازی ایکس باکس و شرکت Bethesda Softworks ارائه می‌شود. طرفدارها همچنین می‌توانند انتظار نمایش برخی از بازی‌های سازندگان ژاپنی و آسیایی در رویداد آنلاین ایکس باکس را داشته باشند.

شرکت Microsoft می‌گوید که در این نمایش دیجیتالی از بازی‌های تازه سرویس ایکس باکس گیم پس نیز رونمایی به‌عمل می‌آورد. این نمایش به زبان‌های ژاپنی، انگلیسی، کره‌ای، چینی ساده، چینی سنتی، مالایی، تایلندی، ویتنامی، اندونزیایی، فرانسوی، اسپانیایی و اسپانیایی کاستیل قابل تماشا خواهد بود. هنوز نمی‌دانیم که ردموندی‌ها قصد رونمایی از چه آثاری را دارند، اما به احتمال زیاد اطلاعات بیشتری از بازی Final Fantasy 14 منتشر می‌شود.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده