// جمعه, ۱۷ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۵۱

مراسم E3 در سال ۲۰۲۵ با تغییرات اساسی برگزار خواهد شد

مراسم E3 2024 در لس آنجلس برگزار نمی‌شود و همچنین گزارش شده که مراسم سال ۲۰۲۵ هم با یک تغییر ساختار کامل رو‌به‌رو خواهد شد.

با اعلام رسمی شرکت ESA، مراسم E3 2024 در مرکز همایش‌های لس آنجلس برگزار نخواهد شد. پس از لغو شدن مراسم امسال در آخرین لحظات، شرکت ریدپاپ هم راه خود را از ESA جدا کرده است. همچنین رسانه گیم اینداستری گزارش داده ESA در حال کار روی یک تغییر ساختار کامل برای E3 2025 است. هنوز تایید نشده که مراسم سال ۲۰۲۴ لغو خواهد شد یا نه. اما حتی اگر برگزار شود، این اتفاق در لس آنجلس نخواهد افتاد.

قبلا در ماه ژوئن گزارش شده بود رویداد مدنظر برای دو سال لغو شده است. هرچند سازمان ESA به سرعت به این شایعات واکنش نشان داد و گفت هنوز هیچ تصمیم قطعی اتخاذ نشده است. استنلی پیر-لوییس، رئیس اتحادیه گفت: «ما قدردان همکاری ریدپاپ در چهارده ماه گذشته هستیم و از تلاش‌های ادامه‌دار آن‌ها برای گردآوری صنعت و طرفداران ازطریق ایونت‌های مختلف پشتیبانی می‌کنیم».

ایشان افزود: «با اینکه ای‌تیری در صنعت ما دست‌نیافتنی است، ما در حال جست‌وجو برای چگونگی تکامل آن هستیم تا آن را به بهترین شکل به صنعت ویدئوگیم ارائه کنیم و در حال ارزیابی هر جنبه‌ای از رویداد، از قالب آن تا محل برگزاری‌اش هستیم. ما به نقش خود به‌عنوان یک معرف صنعت متعهدیم و مشتاقیم در ماه‌های آتی اخبار E3 را به اشتراک بگذاریم».

بدون درنظرگرفتن آینده این رویداد، همچنان سامر گیم فست و گیمزکام موجود هستند که در چند سال گذشته پیشرفت مناسبی داشته‌اند و ناشران بزرگ برخی از مهم‌ترین آثار خود را در آن‌ها نمایش می‌دهند.


منبع PSU
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده