نویسنده: حسن اکرامی
// جمعه, ۱۷ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۰۸

نمایش تفنگ‌ها و مهارت‌های جنگی جدید در تریلر Cyberpunk 2077: Phantom Liberty

شرکت سی‌دی پراجکت رد تریلر تازه Cyberpunk 2077: Phantom Liberty را با محوریت نمایش سلاح‌ها و مهارت‌های مبارزه‌ای جدید پخش کرد.

تنها چند هفته تا عرضه بسته الحاقی Phantom Liberty بازی Cyberpunk 2077 باقی مانده است و شرکت سی‌دی پراجکت رد مرتب جزئیات و نمایش‌های جدیدی از آن را تقدیم هواداران می‌کند. حال جدیدترین تریلر این دی‌ال‌سی برخی از سلاح‌ها و مهارت‌های جدید به‌روزرسانی ۲.۰ بازی را نشان می‌دهد که بازیکن‌ها می‌توانن با استفاده از آن‌ها، صحنه‌های نفسگیری را در مبارزه خلق کنند.

به نظر می‌رسد گزینه‌های زیادی برای مبارزه با دشمنان وجود داشته باشد که از میان آن‌ها می‌توان به انواع تفنگ تک‌تیرانداز و تیربار، چاقو پرتابی، توانایی‌های جدید Relic Tree مانند Launch Capacity Override برای شلیک سریع چند نارنجک به سمت دشمنان و موارد دیگر اشاره کرد. همچنین امکان کند کردن زمان برای شلیک یا استفاده از چاقو پرتابی وجود دارد که مشابه آن را در انیمه Cyberpunk: Edgerunners دیده‌ایم.

بسته الحاقی Phantom Liberty بازی Cyberpunk 2077 در تاریخ ۴ مهر (۲۶ سپتامبر) امسال روی کامپیوتر، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه خواهد شد. این دی‌ال‌سی به همراه آپدیت بزرگ و رایگان سایبرپانک 2077 که زودتر از راه می‌رسد، ویژگی‌های جدیدی از جمله امکان تیراندازی از داخل خودرو، پلیس‌های هوشمندتر و موارد بیشتر را به بازی اضافه می‌کند.

مشاهده ویدیو در آپارات

شما می‌توانید نظرات خود درباره جدیدترین اخبار بازی سایبرپانک 2077 را با ما در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده