نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۱۷ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۳۱

صداپیشگی نیتارا توسط مگان فاکس در مورتال کامبت ۱

شرکت برادران وارنر با پخش تریلر جدیدی از کاراکتر نیتارا با صداپیشگی مگان فاکس به‌عنوان یکی از مبارزان بازی Mortal Kombat 1 رونمایی کرد.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت برادران وارنر با پخش تریلر جدیدی از کاراکتر Nitara به‌عنوان یکی از مبارزان بازی Mortal Kombat 1 رونمایی کرد. مگان فاکس با سابقه نقش‌آفرینی در فیلم‌های Transformers (تبدیل‌شوندگان) و Teenage Mutant Ninja Turtles (لاک‌پشت‌های نینجای جهش‌یافته نوجوان) وظیفه صداپیشگی این خون‌آشام را در مورتال کامبت ۱ برعهده دارد.

مگان فاکس در بیانیه مطبوعاتی جدیدی هیجان خود برای ایفای نقش نیتارا در بازی Mortal Kombat 1 را ابراز کرد: «من با بازی‌های مورتال کامبت بزرگ شدم و باورم نمی‌شود که صداپیشگی یکی از کاراکترها را در نسخه تازه برعهده دارم. باعث افتخارم است که نقشی در یکی از بزرگ‌ترین مجموعه بازی‌های ویدیویی تمام ادوار داشته باشم». شرکت برادران وارنر تریلر جدیدی از کاراکتر Nitara را نیز پخش کرد که در کانال یوتیوب مورتال کامبت قابل مشاهده است.

بازی Mortal Kombat 1 برای انتشار در تاریخ ۲۸ شهریور (۱۹ سپتامبر) روی پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، نینتندو سوییچ و کامپیوتر در نظر گرفته شده است. طرفدارها با خریداری نسخه‌های Premium و Kollector می‌توانند از تاریخ ۲۴ شهریور (۱۵ سپتامبر) به تجربه زودهنگام بازی بپردازند. استودیو ندررلم اخیرا با به‌روزرسانی صفحه استیم مورتال کامبت ۱ نشان داد که این بازی از قفل دنوو استفاده می‌کند.


منبع PSU
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده