نویسنده: حسن اکرامی
// پنجشنبه, ۱۶ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۳۲

مدیرعامل EA: خرید ریسپاون یکی از بهترین خریدهای تاریخ صنعت بازی است

به‌گفته مدیرعامل الکترونیک آرتز، استودیو ریسپاون هم‌اکنون مشغول توسعه چند پروژه بسیار هیجان‌انگیز است.

اندرو ویلسون، مدیرعامل الکترونیک آرتز، در سخنرانی کنفرانس فناوری و ارتباطات گلدمن ساکس از تلاش استودیو ریسپاون در توسعه دو مجموعه Apex Legends و Star Wars Jedi تقدیر کرد و گفت این تیم چیزهای هیجان‌انگیز بیشتری برای رونمایی در آینده دارد.

ویلسون در این‌باره گفت: «ما فقط چند استودیو را خریده‌ایم و تصاحب‌های زیادی نداشته‌ایم. با این وجود ریسپاون احتمالا یکی از فوق‌العاده‌ترین خریدهایی به حساب می‌آید که تا به حال در صنعت بازی انجام شده است. آن‌ها یک تیم باورنکردنی هستند و چیزهای باارزش بسیاری زیادی برای ما، سهام‌داران و جامعه مخاطبان Apex Legends و Star Wars Jedi خلق کرده‌اند. همان‌طور که تصور می‌کنید، پروژه‌های دیگری توسط ریسپاون پیش می‌روند که ما برای آن‌ها بسیار هیجان داریم. اکنون قرار نیست در مورد آن‌ها صحبت کنیم، اما باتوجه‌به کیفیت عملکرد تیم ریسپاون، بسیار برای پروژه‌ها هیجان‌زده هستیم».

وینس زمپلا، رئیس ریسپاون، در ماه مه یک گفت‌وگو با مجله Axios انجام داد و در آن زمان تایید کرد یک گروه بسیار کوچک از توسعه‌دهندگان این استودیو در مراحل ابتدایی توسعه یک آی‌پی اورجینال قرار دارند. این تیم توسط استیو فوکودا، کارگردان دو نسخه تایتان‌فال و یکی از بنیان‌گذاران ریسپاون هدایت می‌شود. همچنین استیگ آسموسن، کارگردان سری Star Wars Jedi در گذشته اعلام کرد به تکمیل سه‌گانه علاقه دارد و حال به نظر می‌رسد ریسپاون در حال جذب نیروی بیشتر برای نسخه سوم احتمالی باشد.

علاوه‌بر این، ریسپاون هم‌اکنون حداقل روی توسعه دو بازی از دنیای جنگ ستارگان کار می‌کند. اولین پروژه یک بازی تیراندازی اول شخص به حساب می‌آید که رهبری تیم توسعه آن به پیتر هیرشمن، توسعه‌دهنده باسابقه لوکاس‌آرتز و یکی از خالقان سری Medal of Honor سپرده شده است. بازی دیگر یک اثر استراتژیک خواهد بود که با همکاری استودیو Bit Reactor ساخته می‌شود. این استودیو تازه‌کار توسط اعضای باتجربه فیراکسیز گیمز که در توسعه مجموعه‌های XCOM و Civilization نقش داشته‌اند، تأسیس شده است.

نظر شما درباره این اخبار چیست؟ آن را با تیم زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده