نویسنده: حسن اکرامی
// سه شنبه, ۱۴ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۰۶

دی‌ال‌سی بعدی World of Warcraft درباره دزدان دریایی نیست

رئیس بلیزارد گمانه‌زنی‌های طرفداران درباره‌ی توسعه دی‌ال‌سی بعدی World of Warcraft با محوریت دزدان دریایی را رد کرده است.

از آنجایی که در حال نزدیک شدن به سالگرد عرضه بسته الحاقی Dragonflight بازی World of Warcraft هستیم، گمانه‌زنی‌های طرفداران درباره موضوع و محتوای بسته گسترشی بعدی این بازی MMORPG شروع شده است. حال برخی بازیکن‌ها باتوجه‌به اضافه شدن محتوای سفارشی جدید با مضمون دزدان دریایی، حدس می‌زنند دی‌ال‌سی آینده World of Warcraft حول محور دزدان دریایی عرضه شود.

در واکنش به این گمانه‌زنی‌ها، مایک یبارا، رئیس شرکت بلیزارد اینترتینمنت با انتشار بیانیه‌ای بسیار کوتاه در پلتفرم اجتماعی X به رد این حدس و گمان‌ها پرداخت. یبارا با انتشار پیام کوتاه «بدون دزدان دریایی» رسما نشان داد موضوع بسته گسترشی بعدی World of Warcraft با حدس بسیاری از طرفداران تفاوت دارد.

بلیزارد در زمینه اشاره به بسته الحاقی آینده World of Warcraft با عرضه محتوای تزئینی مرتبط سابقه خوبی دارد. این شرکت در گذشته و قبل از انتشار بسته الحاقی بازی Dragonflight، محتوای قابل شخصی‌سازی جدیدی با محوریت اژدها را در دسترس قرار داده بود. پس وقتی این توسعه‌دهنده بسته Seafarer با محتوای مرتبط با دزدان دریایی را در دسترس بازیکن‌ها قرار داد، همین موضوع حدس و گمان‌های زیادی را ایجاد کرد.

بازی World of Warcraft از زمان انتشار دی‌ال‌سی Dragonflight با رشد بازیکن‌ها مواجه شد و به نظر می‌رسد جامعه مخاطبان از ویژگی‌های جدید این بسته گسترشی از جمله قابلیت اژدهاسواری رضایت زیادی دارند. همچنین سازندگان در این بسته روی جنبه‌های مختلفی از اسطوره‌شناسی بازی تمرکز داشته‌اند که برای مدتی نادیده گرفته شده بودند.

شما می‌توانید نظرات خود درباره جدیدترین اخبار بازی World of Warcraft را با تیم زومجی و سایر کاربرها به اشتراک گذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده