// دوشنبه, ۱۳ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۳۳

احتمال شروع ساخت بازی Red Dead Redemption 3 توسط راک استار

شایعاتی منتشر شده است مبنی بر اینکه راک‌استار گیمز ساخت بازی Red Dead Redemption 3 را آغاز کرده است.

یک لیکر در توییتر ادعا کرده است که «بازی Red Dead Redemption 3 رسماً در دست ساخت است.» البته ممکن است این ادعا به این دلیل باشد که بازی 6 GTA در حال نزدیک شدن به پایان دوره توسعه خود و آماده‌سازی برای معرفی و انتشار آن در آینده نزدیک است. به عبارت دیگر راک‌استار گیمز تصمیم گرفته است تمرکز خود را کم کم روی ساخت بازی Red Dead Redemption 3 بگذارد که احتمالاً حدود ۶ یا ۷ سال دیگر تا زمان عرضه خود فاصله دارد.

Red Dead Redemption 2

این اطلاعات بر‌گرفته از شخصی با نام کاربری MyTimeToShineH در توییتر منتشر شده است. او به‌تازگی ادعا کرده است که نسخه دوم بازی Hogwarts Legacy نیز در حال ساخت است. همچنین لازم به ذکر است که این کاربر به‌طور اصولی تخصص خود را در زمینه نشر اطلاعات مرتبط با فیلم‌ها به‌ویژه در حوزه فیلم‌های ابرقهرمانی مثل مارول و دی‌ سی دارد، اما این شایعات تاکنون تایید نشده‌اند.

به هر حال به نظر می‌رسد که راک‌استار به نحوی در حال کار روی Red Dead Redemption 3 است، اما ما اطلاعاتی راجع به اینکه این بازی چگونه خواهد بود نداریم. گمانه‌زنی‌ها در اینترنت حاکی از آن است که Red Dead Redemption 3 به‌عنوان یک پیش‌درآمد برای ‌داستان قبلی باشد و در دورانی قبل از وقوع رویدادهای 2 Red Dead Redemption روایت می‌شود. در این صورت ممکن است این بازی داستان گروه Van Der Linde را در سال‌های ابتدایی آن‌ها نشان دهد (اگر واقعاً روی این شخصیت‌ها تمرکز کند). بااین‌حال منطقی به نظر می‌رسد که داستان تا وقوع رویدادهای Blackwater که منجر به پراکندگی گروه در ابتدای 2 Red Dead Redemption شد، ادامه داشته باشد.

شما چی فکر می‌کنید؟ آیا به‌خاطر احتمال ساخت Red Dead Redemption 3 هیجان‌زده شده‌اید یا تنها منتظر معرفی و عرضه بازی GTA VI هستید؟


منبع insider-gaming
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده