// دوشنبه, ۱۳ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۲۰

شایعه: بازی Hogwarts Legacy 2 در حال توسعه است

یک افشاگر توییتری گزارش داده دنباله Hogwarts Legacy در حال ساخت است.

ظاهرا دنباله بازی Hogwarts Legacy توسط آوالانچ سافتور و پورت‌کی گیمز در دست ساخت است. این خبر توسط @MyTimeToShineH، یکی از افشاگران توییتر اعلام شده است. البته او جزئیاتی را اعلام نکرد و تنها نوشت منابع تایید کرده‌اند دنباله هاگوارتز لگسی در حال ساخت است. هنوز به طور رسمی هیچ چیزی اعلام نشده و این شایعه توسط منبع شناخته شده یا مرجع رسمی تایید نشده است، اما قبلا هم گزارش شده بود آوالانچ سافتور در حال استخدام برای یک بازی AAA معرفی‌نشده کنسولی است.

این نقش‌آفرینی فانتزی در جهان جادوگری با وجود جنجال‌هایش به‌خاطر صحبت‌های جی.کی رولینگ، نویسنده هری پاتر، یکی از موفق‌ترین آثار امسال بوده است. در ماه می شرکت برادران وارنر اعلام کرد بازی Hogwarts Legacy فروشی ۱۵ میلیونی داشته است و همین حالا هم بازی با قرار گرفتن در چارت فروش بازی‌ها به این فروش مناسب ادامه می‌دهد.

بازی Hogwarts Legacy ابتدا برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و رایانه‌های شخصی عرضه شده بود و سپس نسخه‌های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه شد. نسخه نینتندو سوییچ این بازی در تاریخ ۲۳ آبان (۱۴ نوامبر) عرضه می‌شود.


منبع PSU
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده