نویسنده: حسن اکرامی
// یکشنبه, ۱۲ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۵۶

رونمایی مجدد از Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2؛ معرفی توسعه‌دهنده جدید

پارادوکس اینتراکتیو با پخش یک تریلر مجددا از بازی Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 با توسعه‌دهنده و تاریخ عرضه جدید رونمایی کرد.

بازی اکشن و نقش‌آفرینی اول شخص Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 مدت‌ها در مسیر توسعه قرار داشته است و حال شرکت پارادوکس اینتراکتیو، ناشر آن با پخش یک تریلر مجددا از بازی رونمایی کرد و در ادامه تیم سازنده و تاریخ عرضه جدید آن را با مخاطبان به اشتراک گذاشت. به‌گفته پارادوکس اینتراکتیو، استودیو Chinese Room مستقر در برایتون بریتانیا که با توسعه بازی‌هایی از جمله Dear Esther و Everybody’s Gone to Rapture شناخته می‌شود، هم‌اکنون وظیفه ساخت Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 را بر عهده دارد.

همچنین طبق تریلر منتشر شده در PAX West، گیم‌پلی بازی Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 در ژانویه ۲۰۲۴ نمایش داده می‌شود و در پاییز همان سال شاهد عرضه بازی خواهیم بود. در ادامه اد دالی، کارگردان بازی در استودیو Chinese Room، توضیح داد: «مجموعه Vampire: The Masquerade جایگاه ویژه‌ای در قلب ما دارد. داستان و دنیای تاریک آن پر از روایت‌های پیچیده است که براساس جامعه مدرن گفته می‌شوند و این موضوع کاملا با سابقه تیم ما مطابقت دارد.

Bloodlines 2 بلندپروازانه‌ترین پروژه ما تا به امروز است. طرفداران این مجموعه مشتاقانه منتظر این بازی هستند و ما چالش ساخت آن را پذیرفته‌ایم. ما بیش از ۱۵ سال تجربه ساخت بازی‌های برنده جایزه را برای این پروژه خواهیم گذاشت تا محصولی بسازیم که میراث گذشته خود را گرامی بدارد و بتواند گیم‌پلی آن را به دوران مدرن بیاورد».

گیم‌پلی بازی Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 در محیط تاریک

در ادامه شان گرینی، معاون World of Darkness در شرکت پارادوکس اینتراکتیو، افزود: «وقتی پیشنهاد استودیو Chinese Room برای توسعه Bloodlines 2 را دیدیم، بلافاصله تحت تأثیر قرار گرفتیم. آن‌ها علاقه واقعی به منبع اصلی این مجموعه دارند و این موضوع، آن‌ها را به همکارانی ایده‌آل برای روایت داستانی خاطره‌انگیز در دنیای Vampire: The Masquerade تبدیل می‌کند.

ما متعهد هستیم که Bloodlines 2 را به موفقیت برسانیم و پیدا کردن تیمی که دیدگاه یکسانی با ما داشته باشد، برای کمک در دستیابی به این هدف بسیار مهم بود. طرفداران این مجموعه می‌توانند مطمئن باشند پروژه Bloodlines 2 به تیم خوبی سپرده شده است. ما در ژانویه اطلاعات بیشتری به اشتراک خواهیم گذاشت».

بازی Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 تاکنون روند ساخت پر فراز و نشیبی داشته است. این بازی در ابتدا توسط استودیو Hardsuit Labs توسعه می‌یافت و قرار بود در سال ۲۰۲۰ منتشر شود. بااین‌حال در آگست ۲۰۲۰ خبر تأخیر زمان انتشار این بازی تا سال ۲۰۲۱ اعلام شد و پس از آن کارگردان خلاق و طراح اصلی داستان بازی اخراج شدند. در فوریه ۲۰۲۱ بار دیگر تاریخ انتشار بازی عقب افتاد و درنهایت پارادوکس اینتراکتیو اعلام کرد توسعه بازی را از دسترس Hardsuit Labs خارج کرده است.

فردریک وستر، مدیرعامل پارادوکس اینتراکتیو، بعدا اعلام کرد این شرکت پس از قطع رابطه با استودیو Hardsuit Labs تصمیم داشت پروژه Bloodlines 2 را به‌طور کامل لغو کند.

دانلود از آپارات

بازی Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 در پاییز ۲۰۲۴ روی کامپیوتر، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه خواهد شد.

شما می‌توانید نظرات خود درباره جدیدترین اخبار بازی را با تیم زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده