// جمعه, ۱۰ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۴۳

مدیر سابق سونی به ایکس باکس ملحق شد

معاون تجارت موبایلی سابق شرکت سونی به مایکروسافت پیوسته است.

اگر یک موضوع وجود داشته باشد که طرفداران ایکس باکس از نداشتن آن شاکی باشند، بازی‌های نقش‌آفرینی ژاپنی و دیگر آثار بزرگ از سازندگان و ناشران ژاپنی است. رابطه نزدیک سونی با اسکوئر انیکس موجب شد ریمیک Final Fantasy 7 و فاینال فانتزی ۱۶ روی ایکس باکس عرضه نشوند. البته فیل اسپنسر، مدیرعامل Xbox اخیرا روی استیج اسکوئر انیکس حاضر شد تا همکاری جدیدی را برای عرضه آثار این ناشر روی کنسول شرکت مایکروسافت اعلام کند.

اکنون یک پست تغییر شغل در لینکدین منتشر شده که می‌تواند منجر به بهتر شدن رابطه ایکس باکس با ناشران ژاپنی شود. منا ساتو کاتو، مدیر سابق سونی که هشت سال در این شرکت به‌عنوان معاون تجارت موبایلی کار کرد، در مایکروسافت نقش مدیر همکاری‌های ژاپن را برعهده گرفته است. نقش جدید او رهبری همکاری‌ها با شرکای ژاپنی ایکس باکس در سطح جهانی است. ایشان انتظار دارد این وظیفه یک بخش جدید از زندگی‌اش باشد که در نتیجه باعث باز شدن تجربیات تازه در صنعت گیمینگ شود.

کاتو اظهار کرده امیدوار است با همکاران خود در توکیو گیم شو امسال دیدار کند. این مراسم که گفته شده بزرگ‌ترین توکیو گیم شو تاریخ است، با حضور ایکس باکس از ۳۰ شهریور تا ۲ مهر (۲۱ تا ۲۴ سپتامبر) برگزار خواهد شد.


منبع WindowsCentral
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده