نویسنده: حسن اکرامی
// جمعه, ۱۰ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۱۹

ساخت بازی The Witcher جدید توسط بیش از ۲۵۰ کارمند سی‌دی پراجکت

بازی اصلی بعدی از سری The Witcher توسط بیش از ۲۵۰ توسعه‌دهنده سی‌دی پراجکت رد در حال توسعه است.

شرکت سی‌دی پراجکت در گزارش عملکرد مالی سه‌ماهه اخیر خود به تعداد کارمندان مستقر در هر پروژه اشاره کرد و جزئیاتی از آن‌ را به اشتراک گذاشت. به‌گفته آدام کشینسکی، مدیرعامل سی‌دی پراجکت، تیمی که روی توسعه بسته الحاقی Phantom Liberty بازی Cyberpunk 2077 کار می‌کند، بیشترین تعداد توسعه‌دهنده را به خود اختصاص داده است. بااین‌حال اعضای این گروه در آینده به پروژه‌های دیگر از جمله قسمت اصلی آینده سری The Witcher با نام پروژه Polaris منتقل خواهند شد.

کشینسکی در این‌باره توضیح داد: «در پایان ماه ژوئیه تیم سازنده Phantom Liberty که روی مرحله پیش‌انتشار آن کار می‌کردند، حدود ۳۰۰ کارمند داشت. با اینکه این آمار کمتر از تعداد توسعه‌دهندگان پروژه در پایان ۲۰۲۲ است، اما همچنان بزرگ‌ترین تیم توسعه ما به حساب می‌آید. از سوی دیگر تعداد توسعه‌دهندگان پروژه Polaris تا پایان ژوئیه به نزدیک ۲۶۰ نفر رسیده است. پس از انتشار Phantom Liberty، بخش بزرگی از تیم توسعه آن به پروژه Polaris منتقل خواهند شد».

به‌گفته سی‌دی پراجکت، بسته الحاقی Phantom Liberty آخرین پروژه این استودیو با انجین داخلی RED خواهد بود و قرار است در تاریخ ۴ مهر (۲۶ سپتامبر) امسال برای کامپیوتر و کنسول‌های نسل نهم عرضه شود. سایر بازی‌های در حال توسعه این شرکت همگی روی آنریل انجین 5 توسعه می‌یابند.

نظر شما درباره این اخبار چیست؟ آن را با تیم زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده