نویسنده: حسن اکرامی
// پنجشنبه, ۹ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۴۷

اعلام تاریخ اضافه شدن .A.K.I به فهرست مبارزان Street Fighter 6

شرکت کپکام تاریخ اضافه شدن شخصیت .A.K.I به فهرست مبارزان بازی Street Fighter 6 را اعلام کرد.

کپکام به‌تازگی تایید کرد مبارز الحاقی بعدی بازی Street Fighter 6 یعنی .A.K.I قرار است در تاریخ ۵ مهر (۲۷ سپتامبر) امسال در دسترس بازیکن‌ها قرار بگیرد. این شخصیت به‌عنوان بخشی از محتوای Character Pass سال اول عرضه می‌شود؛ بنابراین فقط خریداران کاراکترپس یا نسخه‌های دیلاکس و آلتیمیت می‌توانند به مبارز جدید دسترسی پیدا کنند.

در حال حاضر .A.K.I دومین شخصیت الحاقی بازی Street Fighter 6 به شمار می‌آید و کپکام قبل از آن Rashid را به‌عنوان اولین شخصیت کاراکترپس سال اول در دسترس بازیکن‌ها قرار داد. کپکام در اوایل ماه جاری با پخش یک تریلر از ظاهر .A.K.I رونمایی کرد و توضیح داد این مبارز در استفاده از انواع گردهای سمی برای دیوانه کردن حریف خود مهارت دارد. همان‌طور که در مورد Rashid اتفاق افتاد، بازیکن‌های Street Fighter 6 می‌توانند از این مبارز جدید در تمام حالت‌های بازی از جمله حالت تک‌نفره World Tour استفاده کنند.

بازی Street Fighter 6 هم‌اکنون روی کامپیوترها، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس در دسترس قرار دارد. عرضه این بازی با موفقیت‌های زیادی برای کپکام همراه بود و فروش آن تا ماه ژوئن به بیش از دو میلیون نسخه رسید. کپکام اخیرا تایید کرد بازی Street Fighter 6 در توکیو گیم شو امسال حضور دارد.

شما می‌توانید نظرات خود درباره جدیدترین اخبار بازی استریت فایتر 6 را با ما در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده