نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۸ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۳۸

دیو باتیستا مشغول گردآوری افراد در تریلر جدید بازی Mortal Kombat 1

استودیو ندررلم تریلر لایو-اکشن جدیدی از بازی Mortal Kombat 1 را پخش کرد که دیو باتیستا را مشغول گردآوری جمعیت کثیری نشان می‌دهد.

استودیو NetherRealm اخیرا از حالت Invasions و مبارزان جدیدی برای بازی Mortal Kombat 1 رونمایی کرد. اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که این توسعه‌دهنده یک تریلر لایو-اکشن از این بازی مبارزه‌ای را با طرفدارها به اشتراک گذاشته است. این تریلر با سبک و سیاق تبلیغ‌های تلویزیونی کلاسیک سال ۱۹۹۳ دیو باتیستا، بازیگر و کشتی‌گیر سابق WWE را نشان می‌دهد که با دو کلمه ساده جمعیت کثیری را دور هم جمع می‌کند.

شعار تبلیغاتی بازی Mortal Kombat 1 یعنی It’s in our blood (این تو خون‌مونه) با موضوع این تریلر مطابقت دارد. بازی مورتال کامبت ۱ به‌عنوان ریبوت مجموعه دارای کاراکترهای مختلفی نظیر اسکورپیون، کونگ لائو، ریدن، ساب-زیرو، کیتانا و میلینا است که روابط متفاوتی با یکدیگر دارند. بااین‌حال مورتال کامبت هنوز همان حس‌وحال سابق را دارد و لیو کانگ، خدای ابدی آتش، جنگجویان را از سراسر جهان برای شرکت در مسابقات فرا می‌خواند.

بازی Mortal Kombat 1 در تاریخ ۲۸ شهریور (۱۹ سپتامبر) در دسترس کاربران پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، نینتندو سوییچ و کامپیوتر قرار می‌گیرد. پیش‌خریدکنندگان بازی مورتال کامبت ۱ در بازه زمانی ۲۷ تا ۳۰ مرداد (۱۸ تا ۲۱ اوت) توانستند به تجربه نسخه بتا بپردازند. با خریداری نسخه‌های Premium و Kollector نیز می‌توانید از تاریخ ۲۴ شهریور (۱۵ سپتامبر) به‌سراغ تجربه زودهنگام بازی بروید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده