// دوشنبه, ۶ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۱۶

شایعه: توسعه بازی Gears 6 از حد انتظارات جلوتر است

گزارشی جدید درباره بازی Gears 6 ادعا کرده روند توسعه این بازی از آنچه تصور می‌شد، جلوتر است.

تقریبا چهار سال از عرضه بازی Gears 5 می‌گذرد و به نظر می‌رسد انتظار برای نسخه بعدی این سری شوتر سوم شخص از آنچه تصور می‌شد، کوتاه‌تر باشد. قبلا گزارش‌هایی مدعی شده بودند استودیو کوالیشن دو پروژه معرفی نشده را لغو کرده و در عوض با تمام قوا روی Gears 6 تمرکز کرده است. اکنون گزارش جدیدی منتشر شده است که می‌گوید ممکن است این بازی در پشت صحنه بیشتر از حد انتظارات پیشرفت کرده باشد.

نیک بیکر، یکی از موسسان پادکست ایکس باکس ارا در قسمت اخیر آن ادعا کرده براساس شنیده‌هایش، گیرز ۶ از آنچه تصور می‌شد، در روند توسعه جلوتر رفته است. با اینکه ایشان دقیقا درباره این حرف و زمان عرضه هدف بازی جزئیاتی ارائه نکرد، اما اطلاعاتی احتمالی از خود بازی را افشا کرد و گفت این اثر همان جهان نیمه-باز نسخه قبلی را خواهد داشت. بیکر بیان کرده با اینکه بعید است این دنباله یک بازی جهان باز تمام عیار باشد، اما از بازی سال ۲۰۱۹ جهانی بازتر خواهد داشت.

البته تا زمان اعلام رسمی توسط کوالیشن یا مایکروسافت، نمی‌توان با قطعیت ادعا کرد این سخنان درست هستند؛ هرچند خیلی دور از انتظار نیست مجموعه گیرز در ادامه دنباله رو تغییرات معرفی شده در آخرین نسخه خود باشد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده