نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۴ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۰۱

تاریخ انتشار دی‌ال‌سی بزرگ The Final Shape برای پایان داستان بازی Destiny 2

استودیو بانجی با پخش تریلر جدیدی از زمان انتشار بسته گسترش‌دهنده The Final Shape بازی Destiny 2 رونمایی کرد.

بازی Destiny 2 در سال ۲۰۱۷ روانه بازار شد و ادامه داستانی را روایت کرد که با عرضه بازی Destiny در سال ۲۰۱۴ آغاز شده بود. اکنون پس از گذشت نزدیک به یک دهه نهایتا می‌دانیم که بازیکن‌ها چه زمانی باید منتظر پایان این خط داستانی باشند. بسته گسترش‌دهنده The Final Shape در تاریخ ۸ اسفند ۱۴۰۲ (۲۷ فوریه ۲۰۲۴) برای پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و کامپیوتر منتشر می‌شود.

استودیو Bungie در شوکیس اخیر Destiny تریلر جدیدی از بسته الحاقی The Final Shape را پخش کرد. این بسته به حماسه Light and Darkness پایان می‌دهد و باعث ورود این مجموعه به عصر جدیدی خواهد شد. باید دید که مجموعه دستینی پس از بسته گسترش‌دهنده بعدی چه مسیری را در پیش می‌گیرد، اما درحال‌حاضر موضوع حائز اهمیت این است که آیا بانجی پس از سال‌ها گسترش خط داستانی می‌تواند پایانی شایسته برای آن ارائه کند یا خیر.

دانلود ویدیو از آپارات

فصل جدید بازی Destiny 2 تحت عنوان Season of The Witch درحال‌حاضر در دسترس بازیکن‌ها قرار گرفته است. شما می‌توانید در ادامه به تماشای تریلر این فصل بپردازید تا ببینید که باید انتظار چه محتویاتی را داشته باشید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع PSU
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده