نویسنده: حسن اکرامی
// جمعه, ۳ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۴۴

پخش تریلر جدید گیم پلی Assassin’s Creed Jade؛ تایید نام رسمی

یوبیسافت درکنار تایید اسم رسمی بازی Assassin’s Creed Jade، تریلر جدیدی از گیم‌پلی آن را پخش کرد.

شرکت یوبیسافت در سال گذشته از بازی موبایل جدید سری Assassin's Creed با نام رمزی Jade رونمایی کرد. از آن زمان تاکنون این بازی اکشن و جهان باز موبایل نام رسمی نداشت تا درنهایت یوبیسافت و استودیو Level Infinite به‌تازگی عنوان رسمی آن را اعلام کردند. همان‌طور که انتظار می‌رفت، نام رسمی و نهایی این بازی Assassin’s Creed Jade خواهد بود.

یوبیسافت علاوه‌بر تایید نام رسمی این بازی، تریلر جدیدی از گیم‌پلی آن را با مخاطبان به اشتراک گذاشت. در این تریلر می‌توانیم نگاهی به جهان باز و گسترده چین باستان داشته باشیم و سیستم‌های مختلف گیم‌پلی از جمله پارکور، مبارزه با دشمنان، مخفی‌کاری و موارد دیگر را مشاهده کنیم. علاوه‌بر این، صداپیشه شخصیت اصلی به‌عنوان راوی در این تریلر حضور دارد و به ما اطلاعاتی در مورد تمایل این قاتل مخفی در رسیدن به عدالت و تحقق اعتقادهای شخصی می‌دهد.

یوبیسافت در اوایل این ماه یک بتای خصوصی برای بازی Assassin’s Creed Jade برگزار کرد و حال دومین بتای خصوصی آن تایید شده است. هنوز تاریخ برگزاری این بتا مشخص نیست، اما بازیکنان علاقه‌منند می‌توانند از هم‌اکنون برای تجربه آن ثبت‌نام کنند. بازی Assassin’s Creed Jade برای iOS و اندروید در حال توسعه است.

دانلود ویدیو از آپارات

نظر شما درباره جدیدترین اخبار بازی Assassin’s Creed Jade یوبیسافت چیست؟ آن را با ما و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده