نویسنده: علی گودرزی
// پنجشنبه, ۲ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۵۲

اشتیاق تیم Bioware به نشر اخبار جدید از Dragon Age: Dreadwolf

مدیر عمومی استودیو Bioware در تازه‌ترین مصاحبه‌ی خود از اشتیاق و اطمینان استودیو در خصوص پروژه Dragon Age: Dreadwolf و بازی جدید Mass Effect صحبت می‌کند.

به‌تازگی و در جریان آخرین اخبار بازی، گری مک‌کِی، مدیر عمومی استودیو بایوور به‌صحبت پیرامون دو پروژه بسیار مهم این تیم یعنی Dragon Age: Dreadwolf و قسمت جدید سری Mass Effect پرداخته است. این درحالی است که استودیو نام‌برده طی روزهای اخیر یک تصمیم واقعا مهم پیرامون تعدیل ۵۰ نفر از نیروهای خود را اتخاذ کرد اما با این وجود، مک‌کی اعلام کرده است که تیم بایوور با تمرکز بیشتر، چابک‌تر و با حفظ تعهد همیشگی‌اش، به‌سمت اهداف خود حرکت می‌کند.

مک‌کی در صحبت‌های خود ضمن اشاره‌به اشتیاقش جهت نشر اطلاعات بیشتر پیرامون سری دراگون ایج و مس‌افکت، تایید کرد که قسمت جدید Mass Effect زیر نظر مایک گمبل در مرحله پیش‌تولید قرار دارد. در صحبت‌های مدیر عمومی استودیو بایوور در خصوص بازی Dragon Age: Dreadwolf چنین می‌خوانیم:

«تعهدمان هنوز استوار است و همه‌ی ما در تلاشیم تا اثری لایق نام این سری را خلق بکنیم. مطمئن هستیم که زمان لازم برای رساندن این بازی به‌حداکثر پتانسیل‌هایش را در اختیار داریم. هر یک از اعضای تیم ما، حتی اشخاصی که از بایوور جدا شدند لایق این هستند که برای آفرینش تجربه‌ای شگفت‌انگیز که در این بازی کسب خواهید کرد، اعتبار به‌دست بیاورد. دوستان و همکارانمان که بدون آن‌ها، هرگز جایگاه امروزمان را نداشتیم.

به‌تمام فعالیت‌های تیممان افتخار می‌کنم. شاید این حرف کمی کلیشه‌ای باشد اما، هیچ زمانی برای رخ دادن چنین تغییراتی [تعدیل ۵۰ نیری بایوور] مناسب نیست. با این وجود ما اعتقاد داریم که رهبران مناسبی در تیم‌ وجود دارند که با عملکرد و اشتیاق خود، در مسیر دورنمای استودیو جهت خلق تجربیاتی فوق‌العاده برای هواداران Dragon Age و Mass Effect گام برمی‌دارند».

هنوز تاریخ انتشار قطعی برای بازی Dragon Age: Dreadwolf مشخص نشده است و انتظار می‌رود که طی رویداد گیم‌آورادز سال ۲۰۲۳ در تاریخ ۱۶ آذر، تریلری جدید از بازی نام‌برده پخش خواهد شد.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده