نویسنده: حسن اکرامی
// پنجشنبه, ۲ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۳۸

معرفی بازی GRIME 2 برای کامپیوتر؛ پخش اولین تصاویر

استودیو Clover Bite بازی GRIME 2 را برای کامپیوترها معرفی کرد و در ادامه چند تصویر را با مخاطبان به اشتراک گذاشت.

در جریان رونمایی از بازی‌های جدید در گیمزکام امسال، استودیو Clover Bite دنباله بازی GRIME را معرفی کرد. این بازی قرار است ازطریق فروشگاه استیم روی کامپیوترها عرضه شود و بار دیگر بازیکنان را راهی ماجراجویی جدید در دنیایی سورئال خواهد کرد.

بازی GRIME 2 بازیکنان را در نقش یک شخصیت به نام Formless (معروف به دزد فرم‌ها) قرار می‌دهد. این شخصیت می‌تواند با استفاده از رشته‌های جادویی خود به جدا کردن فرم دشمنان و استفاده از آن‌ها در موقعیت‌های گوناگون بپردازد. داستان بازی در یک قلمرو جدید در جهان نسخه اول دنبال می‌شود و بازیکنان با ماجراجویی در آن با انواع باس و دشمنان جدید رو‌به‌رو خواهند شد. همچنین انواع سلاح، مهارت و توانایی‌های جنگی در اختیار بازیکنان قرار می‌گیرد که از جمله آن‌ها می‌توان به قابلیت احضار فرم‌های جذب شده در زمان نبرد اشاره کرد.

علاوه‌براین، فرم‌های جذب شده را می‌توان برای حمله‌های ویژه از جمله ضربه زدن به دشمنان از راه دور یا گیج کردن آن‌ها استفاده کرد. بازیکنان در صورت لزوم می‌توانند از رشته‌های جادویی خود برای دفع حمله دشمنان بهره ببرند. سازندگان دنیای سورئال بازی و دشمنان سنگی آن را به خوبی طراحی کرده‌اند که می‌توانیم بخش‌هایی از آن را در تصاویر رسمی پخش شده ببینیم.

بازی GRIME 2 هنوز تاریخ عرضه مشخصی ندارد. در همین حال بازیکنان نینتندو سوییچ می‌توانند در آینده نزدیک منتظر اعلام تاریخ عرضه نسخه اول باشند. توسعه‌دهندگان در نظر دارند سومین به‌روزرسانی بزرگ بازی GRIME را همزمان با انتشار نسخه نینتندو سوییچ در اختیار بازیکنان قرار دهند.

یک باس‌فایت سنگی در بازی GRIME 2

مبارزه با استفاده از سلاح و مولد در بازی GRIME 2

نظر شما درباره رونمایی از بازی GRIME 2 چیست؟ آن را با ما در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده