نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۱ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۱۶

نمایش مبارزات هیجان‌انگیز در تریلر بازی Ghostrunner 2؛ رونمایی از نسخه Deluxe و Brutal

شرکت ۵۰۵ گیمز با پخش تریلر جدیدی به نمایش مبارزات پرهیجان بازی Ghostrunner 2 پرداخت و از نسخه‌های Deluxe و Brutal رونمایی کرد.

شرکت ۵۰۵ گیمز پس از افشای زودهنگام زمان عرضه Ghostrunner 2 در فروشگاه اپیک گیمز تأیید کرد که این بازی اکشن پلتفرمر در تاریخ ۴ آبان ۱۴۰۲ (۲۶ اکتبر ۲۰۲۳) برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر منتشر خواهد شد. از آن زمان امکان پیش خرید گوست‌رانر ۲ نیز برای گیمرها فراهم شد و اکنون در میان جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم که تریلر تازه‌ای برای نمایش مبارزات دیوانه‌کننده بازی پخش شده است.

بازی Ghostrunner 2 مانند نسخه قبلی یک تجربه اکشن سرعتی با تمرکز روی مبارزه با باس‌های غول‌پیکر را تقدیم طرفدارها می‌کند. بازیکن‌ها علاوه‌بر نسخه استاندارد می‌توانند نسخه‌های Deluxe و Brutal را پیش خرید کنند. نسخه دیلاکس شامل بازی پایه، بسته Traditional Katana Pack و بسته Deluxe Pack می‌شود؛ درحالی‌که نسخه بروتال درکنار محتویات نسخه قبلی شامل بسته Brutal Pack، سیزن پس و ۴۸ ساعت دسترسی زوتر به بازی است.

دانلود ویدیو از آپارات

سیزن پس بازی Ghostrunner 2 به‌شکل جداگانه با قیمت ۱۹.۹۹ دلار به فروش می‌رسد و شامل یک حالت تازه و چهار بسته لوازم تزئینی محتوی پوسته شمشیر و پوسته موتور سیکلت می‌شود. ثبت‌نام برای نسخه بتای خصوصی گوست‌رانر ۲ در اوایل ماه آغاز شد و به‌همین‌خاطر طرفدارها احتمالا به‌زودی می‌توانند به تجربه بخش‌هایی از بازی بپردازند.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده