نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۱۳

اعلام تاریخ عرضه Sonic Superstars با انتشار تریلر بخش چندنفره بازی

سگا در جریان مراسم افتتاحیه گیمزکام ۲۰۲۳ از بازی Sonic Superstars رونمایی کرد و همچنین اطلاعاتی از آخرین آپدیت بازی Sonic Frontiers منتشر شد. 

طبق جدیدترین اخبار بازی و در جریان افتتاحیه گیمزکام، اخبار جدیدی از دنیای بازی سونیک منتشر شده است. سگا در جریان مراسم افتتاحیه گیمزکام ۲۰۲۳ به‌صورت رسمی با انتشار تریلری از بازی Sonic Superstars رونمایی کرد. این تریلر درواقع از بخش چندنفره بازی جدید سونیک است که در طول آن که شباهت زیادی به نسخه‌های کلاسیک بازی Sonic دارد، بازیکنان می‌توانند با کمک یکدیگر از مراحل بازی عبور کنند یا با یکدیگر رقابت کنند و به‌نظر می‌رسد که تنوع خوبی این بازی دارد.

بازی Sonic Superstars قرار است در تاریخ ۱۷ اکتبر (۲۵ مهر) برای پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4 و پی سی عرضه شود و در ادامه می‌توانید تریلر معرفی بازی Sonic Superstars را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

این تنها خبر از دنیای بازی سونیک نبود و سگا در مراسم افتتاحیه گیمزکام ۲۰۲۳ از آپدیت نهایی بازی Sonic Frontiers نیز رونمایی کرد. آپدیت The Final Horizon بازی Sonic Frontiers قرار است تجربه جدیدی از بخش داستان و شخصیت‌های قابل بازی جدید را به بازی اضافه کند که درکنار سونیک بازیکنان می‌توانند شخصیت‌های دیگری مثل تیلز، ناکلز و ایمی را در اختیار بگیرند و به مبارزه با دشمنان بپردازند. در ادامه می‌توانید تریلر معرفی این آپدیت را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

آپدیت The Final Horizon بازی Sonic Frontiers قرار است چالش‌های جدیدی را هم به بازی اضافه کند و این آپدیت در تاریخ ۲۸ سپتامبر (۶ مهر) عرضه خواهد شد. بازی Sonic Frontiers هم‌اکنون در دسترس کاربران پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4 و پی سی قرار دارد.

آی پینز، حامی پوشش زنده زومجی از مراسم گیمزکام ۲۰۲۳، با کد تخفیف ZOOMG گیفت‌کارت های پلی استیشن، ایکس باکس و نینتندو بخرید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده