// سه شنبه, ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۴۱

تریلر بازی جدید سازنده Genshin Impact منتشر شد

در جریان رویداد گیمزکام ۲۰۲۳ و مراسم افتتاحیه آن، تریلر جدیدی از بازی جدید سازنده گنشین ایمپکت با نام Zenless Zone Zero منتشر شد.

شرکت هویوورس، ناشر بازی Genshin Impact، با عرضه این بازی توانست هواداران بسیاری را کسب کند و درکنار آن، عرضه محتویات جذاب برای این بازی سبب شد تابه‌امروز گنشین ایمپکت از نظر محتویات کاربران را حسابی سرگرم کند.

حال این شرکت هم‌اکنون در حال توسعه بازی Zenless Zone Zero است که هنوز تاریخ انتشار دقیقی برای آن در دسترس نیست، اما در جریان رویداد گیمزکام ۲۰۲۳، تریلر جدیدی از این بازی به‌نمایش درآمد. در جریان تریلر جدیدی Zenless Zone Zero شاهد بخش‌هایی از گیم‌پلی و مبارزات بازی هستیم که به‌نظر می‌رسد همانند گنشین ایمپکت، ساختاری مدرن و هک اند اسلش را پیش گرفته است.

همچنین بخش‌هایی از مینی گیم‌های بازی و همچنین ظاهر جهان Zenless Zone Zero هم نمایش داده شد. در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده از Zenless Zone Zero را در یوتوب تماشا کرده و نظرات خود را هم با ما در میان بگذارید.

آی پینز، حامی پوشش زنده زومجی از مراسم گیمزکام ۲۰۲۳، با کد تخفیف ZOOMG گیفت‌کارت های پلی استیشن، ایکس باکس و نینتندو بخرید.

تماشا از یوتوب


منبع یوتوب
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده