نویسنده: حسن اکرامی
// دوشنبه, ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۳۰

مشارکت استودیو پشتیبان God of War Ragnarok در توسعه بازی Marathon بانجی

استودیو Karakter Design که سابقه پشتیبانی از ساخت God of War Ragnarok را در کارنامه دارد، با بانجی در توسعه بازی Marathon همکاری می‌کند.

بانجی در شوکیس اخیر پلی استیشن رسما از بازی تیراندازی PvE جدید خود به نام Marathon رونمایی کرد و در ادامه توضیح داد طرفداران در آینده نزدیک منتظر نمایش جدید یا اعلام تاریخ انتشار آن نباشند. بااین‌حال، کار روی توسعه این بازی تیراندازی استخراج‌محور به خوبی پیش می‌رود و به نظر می‌رسد بانجی از پشتیبانی تیم‌های مختلف خارجی بهره می‌برد.

در همین راستا اخیرا استودیو Karakter Design که یک تیم پشتیبان آلمانی در زمینه طراحی به شمار می‌آید، ازطریق پستی در توییتر تایید کرد به شرکت بانجی در توسعه بازی Marathon کمک می‌کند. این استودیو در این‌باره نوشت: «ما از بانجی در خلق دنیایی جدید که براساس دیدگاه جسورانه و گرافیکی آن‌ها برنامه‌ریزی شده است، پشتیبانی می‌کنیم».

استودیوی Karakter Design پیش از این در توسعه تعدادی از پروژه‌های فرست پارتی پلی استیشن از جمله Horizon Zero Dawn ،Horizon Forbidden West و God of War Ragnarok همکاری داشته است. همچنین این تیم به جز بازی‌های پلی استیشن، پشتیبانی از پروژه‌های دیگر به مانند Call of Duty: Black Ops 4 ،Ryse Son of Rome و Middle-earth: Shadow of War را در کارنامه دارد.

شما می‌توانید نظرات خود درباره جدیدترین اخبار بازی را با ما در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده