نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۵۸

بازی ایرانی «درباره یک پسر» در سبک ماجراجویی منتشر شد

استودیو Return 0 با انتشار یک تریلر، بازی درباره یک پسر (About a Boy) را برای کاربران پلتفرم پی سی در دسترس قرار داد.

Return 0 Game Studio استودیویی ایرانی است که تحت مالکیت شرکت پویا رایانش اطلس رایمند فعالیت می‌کند و اخیرا بازی خود را با نام درباره یک پسر برای پی سی منتشر کرده است. این بازی توسط تیمی ۱۴ نفره به کارگردانی فرزام منبری ساخته شده است و به مدت سه سال در دست توسعه بوده است. درباره یک پسر اثری در سبک ماجراجویی اشاره و کلیک است که عناصر اصلی آن را حل معما، تعامل با سایر کاراکتر‌ها ازطریق دیالوگ و گشت‌و‌گذار در محیط تشکیل می‌دهند. شخصیت اصلی بازی هم پسری به نام میرو است.

در بخشی از توضیحات رسمی داستان بازی می‌خوانیم:

«بازی «درباره یک پسر» داستان پسر بچه‌ای را در زمانی در آینده روایت می‌کند که بدنبال سرنوشت خود، ناگزیر وارد شهری تاریک و آینده زده می‌شود؛ شهری که در آن هیچ انسانی به‌معنی کلمه وجود ندارد و هرکدام از شخصیت‌های بازی نماینده گروهی از انسان‌های جامعه هستند.

میرو، شخصیت اصلی بازی، وارث یک ویژگی دیداری است که می‌تواند انسان‌ها را براساس خوی حیوانی آن‌ها ببیند.»

About a Boy در حال حاضر برای پی سی و از طریق Itch.io منتشر شده و قرار است در آینده شاهد انتشار آن برای کنسول‌های نسل هشت و نهمی ایکس باکس، نینتندو سوییچ و پلتفرم‌های موبایل هم باشیم. همچنین نسخه استیم بازی هم در کنار سایر نسخه‌ها منتشر خواهد شد. در ادامه هم می‌توانید تریلر و تصاویری از بازی را ببینید:

دانلود از آپارات

کلیسا در بازی About a Boy

شهر در بازی About a Boy

فضای سرسبز بازی About a Boy

کتابخانه در بازی About a Boy


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده