// جمعه, ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۵۷

حضور بازی Sonic Superstars در مراسم افتتاحیه گیمزکام تایید شد

با اعلام مجری مراسم افتتاحیه گیمزکام، بازی Sonic Superstars هم در این مراسم نمایشی خواهد داشت.

فهرست بازی‌های حاضر در مراسم افتتاحیه گیمزکام در حال شکل‌گیری است و اکنون حضور یک بازی دیگر هم در آن تایید شده است. مراسم جف کیلی که درواقع آغازگر گیمزکام است، شاهد حضور بازی‌های موردانتظار زیادی خواهد بود و آخرین نام اعلام‌شده از شرکت سگا است. با اعلام کیلی، بازی Sonic Superstars هم در این مراسم تریلری دریافت خواهد کرد.

وی نوشت: «آماده شوید تا بازیکن دوم (و سوم و چهارم) تیم خود را هم بیاورید. بازی Sonic Superstars در مراسم افتتاحیه گیمزکام در روز سه‌شنبه حاضر است». باتوجه‌به نوشته او، احتمالا نمایشی از بخش کوآپ این بازی تماشا کنیم. سونیک جدید نسخه جالبی خواهد بود؛ با اینکه بازی براساس گیم‌پلی سکوبازی محبوب قدیمی سری است، اما دارای حالت جدید است و از کوآپ چهارنفره پشتیبانی می‌کند. البته هنوز واضح نیست این بخش کوآپ در اثری که با سرعت بالای خود شناخته می‌شود، به چه شکل خواهد بود. اما احتمالا به‌زودی اطلاعات بیشتری درمورد آن منتشر می‌شود.

گفتنی است تاکنون حضور بازی‌های Crimson Desert، اسسینز کرید میراژ، Black Myth: Wukong، مورتال کامبت ۱ و الن ویک ۲ هم در مراسم افتتاحیه گیمزکام تایید شده است. این مراسم ساعت ۲۱:۳۰ روز ۳۱ مرداد (۲۲ اوت) برگزار خواهد شد.


منبع PushSquare
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده