نویسنده: حسن اکرامی
// جمعه, ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۳۸

مدرن وارفر ۳ میزبان مینی‌مپ کلاسیک و حالت های جدید است

به‌گفته اکتیویژن، بخش چندنفره Call of Duty: Modern Warfare 3 شامل مکانیسم Map Voting و مینی‌مپ‌ کلاسیک خواهد بود.

به نظر می‌رسد تیم توسعه‌دهندگان کالاف دیوتی مدرن وارفیر 3 علاوه‌بر توسعه کمپین داستانی و مأموریت‌های Open Combat جدید، چند ویژگی تازه و هیجان‌انگیز را برای بازیکنان در نظر گرفته‌اند. تاکنون تایید شده است که تمام ۱۶ نقشه زمان عرضه کالاف دیوتی مدرن وارفیر ۲ اورجینال در سال ۲۰۰۹ قرار است به شکل مدرن و با حالت‌های جدید در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرند.

علاوه‌بر این، بخش چندنفره کالاف دیوتی آینده شامل چهار «محیط بزرگ» با چندین فضای بازی جدید و سه نقشه نبرد تازه برای حالت‌های Ground War و Invasion خواهد بود. همچنین یک نقشه که قرار است حالت War معرفی‌شده در نسخه Call of Duty: WW2 را تکامل دهد، در بازی ارائه خواهد شد. اگر این محتوا کافی نیست، سازندگان ۱۲ نقشه جدید با هسته مبارزه‌های 6v6 را ازطریق فصل‌های پس از عرضه در اختیار بازیکنان قرار خواهند داد.

مبارزه در بخش چندنفره بازی Call of Duty: Modern Warfare 3

دو حالت Hardpoint و Kill Confirmed برمی‌گردند و سازندگان یک حالت جدید به نام Cutthroat را معرفی کرده‌اند که بر پایه تقابل سه تیم سه نفره در نقشه‌های اصلی بازی خواهد بود. همچنین بازیکنان می‌توانند از یک Tac-Stance جدید برای نبردهای نزدیک و انواع تجهیزات و قطعات برای سلاح‌های Gunsmith بهره ببرند. دراین‌میان یکی از تغییرات بزرگ بخش چندنفره کالاف دیوتی مدرن وارفیر 3 را می‌توان بازگشت مکانیسم Map Voting و مینی‌مپ‌ کلاسیک دانست. در این مینی‌مپ‌ بازیکنانی که بدون صداخفه‌کن تیراندازی کنند، با نقاط قرمز مشخص خواهند شد.

پرک‌ها از ابتدای هر رقابت در دسترس بازیکنان خواهند بود و باتوجه‌به افزایش میزان سلامت در تجربه‌های چندنفره، زمان لازم تا کشته شدن بازیکنان افزایش یافته است. علاوه‌بر این، نشانه‌گیری در زمان خارج شدن از حالت Slide سریع‌تر شده و امکان لغو Reload و Slide بهبودهایی داشته است.

بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 در تاریخ ۱۹ آبان (۱۰ نوامبر) امسال روی کامپیوتر، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه خواهد شد. تست بتای این بازی هم‌اکنون در حال اجرا است و امکان پیش‌خرید بازی به‌زودی فعال خواهد شد.

نظر شما درباره جدیدترین اخبار بازی کالاف دیوتی مدرن وارفیر 3 چیست؟ آن را با ما در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده