نویسنده: حسن اکرامی
// جمعه, ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۵۸

بخش زامبی Call of Duty: Modern Warfare 3 جهان باز خواهد بود

به‌گفته اکتیویژن، بخش زامبی Call of Duty: Modern Warfare 3 یک حالت PvE جهان باز با محوریت استخراج و بقا خواهد بود.

شرکت اکتیویژن تاکنون جزئیات زیادی از کمپین و بخش چندنفره بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 را به اشتراک گذاشته است و احتمالا بخش زامبی را بتوان یکی از جذابترین حالت‌های PvE این بازی در نظر گرفت. طبق اطلاعات رسمی منتشر شده، بخش زامبی درواقع یک حالت PvE جهان باز با تمرکز بر مکانیسم‌های استخراج و بقا است. در این حالت که شامل بزرگ‌ترین نقشه زامبی در تاریخ مجموعه کالاف دیوتی خواهد بود، بازیکنان درکنار سایر جوخه‌ها باید دربرابر زامبی‌ها به مبارزه بپردازند.

داستان این بخش پیرامون Dark Aether روایت می‌شود که در دنیای Modern Warfare همراه‌با مأموریت‌ها، رازها و ویژگی‌های پایه بخش زامبی سری رخ می‌دهد. همچنین سازندگان انواع مکانیسم‌های جدید و برخی از دشمنان بزرگ را در این بخش قرار داده‌اند. اکتیویژن هنوز جزئیات بیشتر یا نمایشی از گیم‌پلی این بخش را به اشتراک نگذاشته است و فقط می‌دانیم تری‌آرک که در ساخت Call of Duty: Modern Warfare 3 با اسلج‌همر همکاری دارد، توسعه‌دهنده اصلی بخش زامبی به حساب می‌آید.

بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 در تاریخ ۱۹ آبان (۱۰ نوامبر) امسال روی کامپیوتر، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه خواهد شد. خریداران نسخه Vault می‌توانند یک هفته زودتر به تجربه کمپین بازی بپردازند.

شما می‌توانید نظرات خود درباره جدیدترین اخبار بازی کالاف دیوتی را با ما در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده