معرفی Call of Duty HQ برای یکپارچه سازی بازی‌های کالاف دیوتی

پنج‌شنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
پوستر بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 با حضور کاپیتان پرایس
اکتیویژن از هاب Call of Duty HQ رونمایی کرده است که به بازیکنان اجازه می‌دهد در یک جا به تمامی محتوای خود دسترسی داشته باشند.
تبلیغات

پس از انتشار شایعاتی مبنی‌بر اینکه بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 درواقع یک افزونه برای مدرن وارفر ۲ است، شرکت اکتیویژن از Call of Duty HQ رونمایی کرده است. این هاب یک نقطه دسترسی مشترک برای تمامی محتوای آینده است و فعلا تایید شده شامل مدرن وارفر ۲ و ۳ و وارزون خواهد بود.

کالاف دیوتی HQ به بازیکنان اجازه می‌دهد تا تمامی محتوای خود را در یک مکان مشاهده کنند و انتخاب بازی و حالت‌های دلخواه بازیکن از این طریق راحت‌تر خواهد بود. همچنین این شرکت ناشر درباره برنامه ضدتقلب Ricochet و نقشه راه برای سیزن‌های بعد عرضه هیجان‌زده است. از آنجایی که MW 3 امروز به‌صورت رسمی معرفی می‌شود، احتمالا جزئیات بیشتر از این برنامه‌ها در هفته‌های آتی اعلام خواهد شد.

بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 در تاریخ ۱۹ آبان (۱۰ نوامبر) روی پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری ایکس عرضه خواهد شد. فعلا جزئیات زیادی درباره بازی نمی‌دانیم؛ جز اینکه ماکارف به‌عنوان شخصیت منفی اصلی بازخواهدگشت، احتمالا حالت زامبی هم وجود خواهد داشت و شایعه شده نقشه‌های مولتی‌پلیر بازی ریمستر نقشه‌های مدرن وارفر ۲ سال ۲۰۰۹ است.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات