// چهار شنبه, ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۳۲

رکوردشکنی گیمزکام ۲۰۲۳ از حیث تعداد غرفه داران

بیش از ۱۲۰۰ غرفه‌دار در نمایشگاه گیمزکام امسال حاضر خواهند بود که بیشترین رکورد تاریخ این رویداد است.

به‌گفته برگزارکنندگان گیمزکام، امسال ۱۲۲۰ غرفه‌دار از ۶۳ کشور جهان برای شرکت در این مراسم ثبت‌نام کرده‌اند. از این حیث، گیمزکام رشد ۷ درصدی نسبت به سال گذشته داشته که در آن پس از دو سال وقفه، ۱۱۳۵ غرفه‌دار از ۵۳ کشور مختلف حاضر بودند. درصد مشارکت غرفه‌داران خارجی به ۷۶ درصد رسیده که رشدی ۱ درصدی در مقایسه با سال گذشته است.

فضای نمایشگاهی گیمزکام ۲۰۲۳ با رشد ۴.۵ درصدی به تقریبا ۲۳۰ هزار متر مربع رسیده تا پذیرای حاضران باشد و این مراسم هفته بعد از ۱ تا ۵ شهریور (۲۳ تا ۲۷ اوت) در مرکز نمایشگاهی Koelnmesse شهر کلن آلمان برگزار خواهد شد.

فلیکس فالک، مدیرعامل انجمن صنعت بازی‌های آلمان دراین‌باره گفت: «گیمزکام امسال بیشتر از هر زمان دیگری منعکس‌کننده فرهنگ جهانی گیمینگ است: پویا، بین‌المللی، خلاقانه، متنوع و بزرگ. ما مفتخریم که قلب دنیای گیمینگ هفته بعد و با باز شدن درهای [این مراسم] برای طرفداران و جوامع، در آلمان خواهد تپید».

گیمزکام همچنین یک برنامه سرگرمی متنوع خواهد داشت که شامل فضای تعبیه شده برای تعامل بازدیدکنندگان با توسعه‌دهندگان، مسابقات eSports موبایل، موسیقی زنده و یک برنامه شامل بازی‌هایی از استودیو MiHoYo است. همچنین مراسم افتتاحیه گیمزکام هم باز خواهد گشت و در روز ۳۱ مرداد (۲۲ اوت) توسط جف کیلی اجرا خواهد شد.

گفتنی است سال گذشته بالای ۲۶۵ هزار بازدیدکننده از بیش از صد کشور جهان از گیمزکام بازدید کردند.


منبع GameIndustry
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده