// جمعه, ۲۰ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۲۷

نقش داشتن هفت استودیو در توسعه بازی Call of Duty: Modern Warfare 3

هفت استودیوی مختلف وظایف متفاوتی در روند توسعه بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 داشتند.

هفته پیش بود که بالاخره پس از شایعات متعدد، اکتیویژن با انتشار تریلری با حضور ماکارف ساخت بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 را تایید کردند. قرار است ۲۶ مرداد (۱۷ اوت) به‌طور کامل از این بازی رونمایی شود؛ اما اکنون به‌لطف صفحه استیم بازی استودیوهای درگیر در روند ساخت این بازی مشخص شده‌اند.

درکنار اینفینیتی وارد، استودیوهای اسلج‌همر گیمز، بیناکس، ریون سافتور، استودیو های موون، تری‌آرک و دیمن‌ور روی این بازی کار کردند. البته هر استودیو وظیفه متفاوتی داشت. ممکن است طبق شایعات قبلی اسلج‌همر استودیو اصلی در توسعه این نسخه باشد. احتمال دارد تری‌آرک روی بخش زامبی که گفته می‌شود رایگان است کار کرده و بیناکس هم مثل آثار قبلی وظیفه توسعه نسخه پی‌سی را برعهده داشته باشد.

به احتمال زیاد ریون سافتور روی نقشه جدید وارزون ۲ که طبق گزارش‌ها در ماه دسامبر عرضه می‌شود، کار کرده و استودیو های موون هم نقشی پشتیبان داشته است. همچنین محصولات Demonware مثل مچ‎‌میکینگ‌پلاس برای مچ‎‌میکینگ‌ و آمار حاضر در کالاف دیوتی استفاده می‌شوند. شاید در این دنباله شاهد بهبودهایی در این موارد باشیم.

بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 در تاریخ ۱۹ آبان (۱۰ نوامبر) عرضه خواهد شد و غیر از پی‌سی، هنوز هیچ پلتفرم مقصد دیگری تایید نشده است. به‌علاوه با اعلام اکتیویژن، اسکین‌ها و خریدهای بازیکنان از مدرن وارفر ۲ به نسخه سوم منتقل خواهند شد که این اتفاق برای اولین‌بار در سری رخ می‌دهد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده