نویسنده: حسن اکرامی
// جمعه, ۲۰ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۵۴

خریداری استودیو سازنده بازی Erica توسط Telltale Games

شرکت Telltale Games اعلام کرد استودیو بریتانیایی Flavourworks، سازنده بازی Erica را خریداری کرده است.

استودیو Flavourworks توانست با توسعه بازی Erica که اولین‌بار در سال ۲۰۱۹ برای پلی استیشن 4 عرضه شد، در میان بازیکنان شناخته شود. این تیم در سال‌های بعد مجدد تمرکز خود را روی بازی‌های موبایل قرار داد و با استفاده از فناوری هوشمند TouchVideo توانست Hush-Crane را به بازار عرضه کند.

حال شرکت تل‌تیل گیمز که به ساخت بازی‌های ماجراجویی روایت‌محور مشهور است، به نظر می‌رسد به فناوری TouchVideo علاقه بسیاری دارد و به همین خاطر خرید استودیو Flavourworks را در برنامه خود قرار داده است. فناوری TouchVideo به‌گونه‌ای طراحی شده تا به بازیکنان اجازه دهد به‌طور یکپارچه با ویدیوهای ضبط شده تعامل داشته باشند. برای مثال بازیکنان می‌توانند با انجام یک حرکت لمسی، ماشه یک تفنگ را بکشند.

در ادامه یان لیوینگستون، یکی از بنیان‌گذاران مجموعه فناوری‌محور Hiro Capital در بریتانیا، از ادغام دو شرکت حمایت کرد و گفت: «تیم، فناوری و تخصص خلاقانه استودیو Flavourworks برای تل‌تیل گیمز بسیار مناسب است. پس از عرضه موفقیت‌آمیز The Expanse توسط تل‌تیل که با نقدهای قوی و بازخورد عالی بازیکنان همراه شد، من مشتاق هستم که ببینم همکاری این شرکت با Flavourworks چه نوآوری‌هایی در گیم‌پلی بهترین بازی‌های روایت‌محور به ارمغان خواهد آورد».

در ادامه زک اسلتر، مدیرعامل Flavourworks توضیح داد: «تل‌تیل شریکی عالی برای به حداکثر رساندن پتانسیل انجین TouchVideo اختصاصی ما خواهد بود. آن‌ها نماد توسعه بازی‌های روایی شاخص هستند و ما مشتاقانه منتظر همکاری در زمینه عرضه بازی‌های آن‌ها روی پلتفرم‌های جدید و استفاده از منابع خلاقانه و انتشاراتی آن‌ها برای بهبود توسعه آی‌پی‌های اورجینال خود هستیم».

شرکت تل‌تیل گیمز در حال حاضر علاوه‌بر توسعه قسمت‌های آینده The Expanse: A Telltale Series، بازی The Wolf Among Us 2 را در دست تولید دارد که قرار است در سال ۲۰۲۴ به بازار عرضه شود.

شما می‌توانید نظرات خود درباره جدیدترین اخبار دنیای بازی را با تیم زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع Eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده