// چهار شنبه, ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۲۸

تریلر جدید بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 با محوریت رونمایی از شخصیت ماکارف

دقایقی پیش تریلر بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 منتشر شد و در جریان ان شاهد رونمایی از کاراکتر ماکارف هستیم.

پس از شایعات حول بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 و اینکه ماکارف شخصیت منفی نسخه بعدی است، علاقه‌مندان بیش‌ازپیش تشنه معرفی کامل این بازی هستند. این در حالی است که دقایقی پیش اکتیویژن (Activision)، ناشر بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 با انتشار یک تریلر رسما ماکارف را به‌نمایش گذاشت.

در جریان تریلر منتشر شده، ولادمیر ماکارف را مشاهده می‌کنیم که شخصیت شرور اصلی CoD: Modern Warfare 3 است. او با اینکه شخصیت منفی اصلی سه‌گانه قدیمی مدرن وارفر است، اما در دو نسخه ریبوت‌ شده بازی هنوز خود را نشان نداده است. در ادامه تریلر، بخش‌های بسیار کوتاهی از محیط‌ها و درگیری‌های بازی هم نشان داده می‌شود و به‌نظر می‌رسد شاهد یک مأموریت شبیه‌به مأموریت Turbulence مدرن وارفر ۳ قدیمی خواهیم بود.

در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده از بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 را در زومجی مشاهده کرده و نظرات خود را هم با ما در میان بگذارید. همچنین مشخص شد که در تاریخ ۲۶ مرداد ماه (۱۷ اوت) اکتیویژن به‌صورت کامل از این نسخه رونمایی می‌کند. Call of Duty: Modern Warfare 3 در تاریخ ۱۹ آبان ماه (۱۰ نوامبر) عرضه می‌شود و هنوز پلتفرم‌های آن مشخص نشده است.

دانلود از آپارات


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده