// چهار شنبه, ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۳۷

فروش بازی Red Dead Redemption 2 به بیش از ۵۵ میلیون نسخه رسید

شرکت راک‌استار آخرین آمار فروش بازی Red Dead Redemption 2 را اعلام کرده است.

بازی Red Dead Redemption 2 بدون شک یکی از بهترین ساخته‌های شرکت راک‌استار است؛ هرچند این اثر در این اواخر با بی‌مهری این شرکت رو‌به‌رو شده است. درهرصورت بازی همچنان فروش بالایی دارد و در آخرین سه‌ماهه مالی این شرکت دو میلیون نسخه فروخته است تا مجموع فروش آن به ۵۵ میلیون نسخه برسد.

راک‌استار در جریان گزارش مالی خود در سه‌شنبه این خبر را اعلام کرد. اکنون مجموع فروش دو نسخه اخیر این مجموعه وسترن به مرز ۱۰۰ میلیون نزدیک می‌شود و شاید پورت تازه معرفی شده نسخه اول در رسیدن به این گام تأثیرگذار باشد.

قبل از معرفی پورت رد دد ردمپشن برای نینتندو سوییچ و پلی استیشن 4، بسیاری از طرفداران انتظارات زیادی از آن داشتند؛ اما متاسفانه اقدام راک‌استار باعث ناامیدی بسیاری شده است. با اینکه یکی از توسعه‌دهندگان سابق Double Eleven ادعا می‌کند شاهد بهبود گرافیک خواهیم بود، اما این نسخه جدید بیشتر یک پورت است و حتی نسخه نیتیو نسل نهمی هم ندارد تا اشتیاق طرفداران را از بین ببرد.

وقایع هنگام عرضه GTA Trilogy باعث شده طرفداران احساس خوشبینی نسبت به پورت Red Dead Redemption نداشته باشند. با اینکه این پورت برعهده خود راک‌استار نیست و شاید این اتفاق عادلانه نباشد، اما به‌هرحال از Double Eleven انتظار می‌رود پس از ریمستر GTA با پورتی مناسب دوباره اعتماد طرفداران را جلب کند.


منبع PSU
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده