نویسنده: حسن اکرامی
// چهار شنبه, ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۱۷

مدیرعامل تیک-تو پشتیبانی از نسل‌های قبل را برای پلتفرم‌ها الزامی نمی‌داند

به‌گفته مدیرعامل تیک-تو اینتراکتیو، پشتیبانی از بازی‌های نسل قبل برای پلتفرم‌ها یک ویژگی الزامی به شمار نمی‌آید.

استرائوس زلنیک، مدیرعامل شرکت تیک-تو، در جدیدترین مصاحبه خود گفت با اینکه پشتیبانی کنسول‌ها از بازی‌های نسل قبل (Backwards Compatibility) می‌تواند یک مزیت برای مصرف‌کنندگان باشد، اما به‌عنوان یک ویژگی الزامی تلقی نمی‌شود. این مدیرعامل در صحبت با IGN گفت اگر پلتفرم‌های آینده این قابلیت را با یک به‌روزرسانی در اواسط چرخه عمر خود ارائه ندهند، او متعجب خواهد شد، اما همچنان آن را یک ویژگی الزامی نمی‌داند.

بیانیه اخیر زلنیک پس از معرفی پورت پلی استیشن 4 و نینتندو سوییچ بازی Red Dead Redemption پخش شد. شرکت راکستار بعد از معرفی این پورت اعلام کرد بازی شامل هیچ ارتقای چشمگیری در عملکرد یا کیفیت بصری نخواهد شد و تنها شامل همان بازی اورجینال به همراه بسته الحاقی Undead Nightmares خواهد بود. با این وجود به نظر می‌رسد کنسول‌های ایکس باکس همچنان پلتفرم‌های برتر برای تجربه بازی Red Dead Redemption باقی بمانند. چرا که با استفاده از ویژگی پشتیبانی نسل قبل آن‌ها می‌توان بازی را با کیفیت بهتری تجربه کرد.

شرکت راکستار بعد از معرفی این پورت که با قیمت ۵۰ دلار عرضه می‌شود، مورد انتقاد قرار گرفته است. با این وجود زلنیک اعتقاد دارد قیمت‌گذاری این بازی که بیش از یک دهه از عرضه آن می‌گذرد، با دقت انجام شده است؛ به‌ویژه با درنظرگرفتن این موضوع که همراه‌با بسته الحاقی عرضه می‌شود.

شما می‌توانید نظرات خود درباره این اخبار را با تیم زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده