نویسنده: حسن اکرامی
// سه شنبه, ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۱۰

تلاش سازندگان Remnant 2 برای اضافه کردن قابلیت کراس‌ پلی به بازی

استودیو گانفایر گیمز در تلاش است قابلیت کراس‌پلی را در آینده به بازی Remnant 2 اضافه کند.

گانفایر گیمز بازی Remnant 2 را چند هفته پیش عرضه کرد و توانست تحسین منتقدان را برانگیزد. این استودیو چندی بعد اعلام کرد بازی در کمتر از یک هفته به فروش بیش از دو میلیون واحدی رسیده است. در ادامه تیم گانفایر گیمز به توسعه به‌روزرسانی‌ها برای رفع مشکلات بازی Remnant 2 مشغول شد و حال در مورد احتمال اضافه شدن ویژگی کراس‌پلی صحبت کرده است.

دیوید آدامز، کارگردان بازی Remnant 2 در مصاحبه جدید خود تایید کرد که تیم گانفایر گیمز در حال بررسی اضافه کردن ویژگی کراس‌پلی به بازی است و در ادامه توضیح داد: «ما در حال بررسی این مورد هستیم. با اینکه مشکلاتی در مورد پلتفرم‌های مختلف و مواردی که برای توسعه کراس‌پلی مورد نیاز هستند وجود دارد اما تیم توسعه به‌طور فعال روی آن کار می‌کند».

این کارگردان در ادامه به مشکلات بازی از جمله باگ مربوط‌به دعوت از دوستان روی پلی استیشن 5 اشاره کرد و گفت که این مشکل در حال حاضر رفع شده است. علاوه‌براین، گانفایر گیمز ویژگی‌های جدیدی را برای بخش کوآپ بازی در نظر گرفته است تا بازیکنان بتوانند به‌راحتی به دوستان خود ملحق شوند.

آدامز در ادامه افزود: «ویژگی دعوت از دوستان همان چیزی است که ما باید به کار روی آن ادامه دهیم؛ چرا که شرکت سونی قوانین خاصی دارد که با شیوه مچ‌میکینگ ما تطابق ندارد. با این وجود من امیدوارم که بتوانید در اکثر مواقع بازی‌های دوستانتان را ببینید و به میل خود به ماجراجویی آن‌ها بپیوندید».

بازی Remnant 2 هم‌اکنون روی کامپیوترها، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس در دسترس قرار دارد. استودیو گانفایر گیمز علاوه‌بر توسعه به‌روزرسانی‌های مختلف برای بهبود کیفیت بازی، در حال کار روی سه بسته الحاقی پولی است که مناطق و موجودات جدیدی را به بازی اضافه خواهند کرد.

نظر شما درباره جدیدترین اخبار بازی Remnant 2 چیست؟ آن را با تیم زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده