نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۳۵

نمایش بهبودهای بصری نسخه نینتندو سوییچ و PS4 بازی Red Dead Redemption در تصاویر تازه

تصاویر بازی Red Dead Redemption پیشرفت‌های بصری جزئی نسخه‌های پلی استیشن 4 و نینتندو سوییچ را نسبت به نسخه اصلی نشان می‌دهند.

شرکت راک‌استار گیمز سرانجام پس از شایعات فراوان اعلام کرد که بازی Red Dead Redemption را به‌شکل دیجیتالی در تاریخ ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ (۱۷ اوت ۲۰۲۳) و به‌صورت فیزیکی در تاریخ ۲۱ مهر ۱۴۰۲ (۱۳ اکتبر ۲۰۲۳) در دسترس کاربران کنسول‌های پلی استیشن 4 و نینتندو سوییچ قرار می‌دهد. این نسخه‌ها با برچسب قیمتی ۴۹.۹۹ دلار روانه بازار می‌شوند و از زبان‌های جدیدی نظیر کره‌ای، پرتغالی، برزیلی، چینی ساده و سنتی و غیره پشتیبانی می‌کنند.

وظیفه توسعه نسخه‌های پلی استیشن 4 و نینتندو سوییچ بازی Red Dead Redemption برعهده استودیو Double Eleven است. شرکت Rockstar Games نه‌تنها تریلر جدیدی از این نسخه‌ها را پخش کرد، بلکه تصاویری از آن‌ها را با طرفدارها به اشتراک گذاشت که بهبودهای بصری جزئی نسبت به نسخه اصلی را نشان می‌دهند. نسخه‌های PS4 و Switch بازی رد دد ردمپشن درکنار بازی پایه شامل بسته گسترش‌دهنده Undead Nightmare می‌شود.

پشتیبانی Red Dead Redemption از قابلیت Backwards Compatibility به خریداران نسخه پلی استیشن 4 اجازه می‌دهد تا در کنسول پلی استیشن 5 نیز بتوانند به تجربه بازی بپردازند. شرکت راک‌استار هنوز سخنی از نسخه نسل ۹ رد دد ردمپشن به میان نیاورده است و هیچ خبری از نسخه کامپیوتر نیست. البته شاید در آینده تغییراتی در این وضع به‌وجود آید و شرکت Rockstar تصمیم به انتشار این بازی جهان-باز برای پلتفرم‌های نسل فعلی بگیرد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده