نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۰۱

رونمایی از زمان پری‌لود و حجم بازی Starfield توسط آمازون

برخی از خرده‌فروشی‌ها نظیر آمازون حجم و زمان پری‌لود بازی اکشن نقش‌آفرینی Starfield را فاش کردند.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که زمان پری‌لود و حجم بازی Starfield توسط برخی از خرده‌فروشی‌ها نظیر آمازون فاش شده است. تنها چند هفته تا عرضه این بازی اکشن نقش‌آفرینی بسیار مورد انتظار در سراسر جهان باقی مانده است و انتظار می‌رود که در هفته‌های آتی اطلاعات بیشتری از استارفیلد در دسترس طرفدارها قرار بگیرد.

بازی Starfield در هر دو پلتفرم ایکس باکس و کامپیوتر ۱۲۵ گیگابایت حجم خواهد داشت و از تاریخ ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ (۹ اوت ۲۰۲۳) می‌توان به‌سراغ پری‌لود آن رفت. بی‌تردید این بازی یکی از مورد انتظارترین آثار سال‌های اخیر است و بسیاری از طرفدارها امیدوار هستند که بتسدا بتواند به وعده‌های خود در مورد استارفیلد جامه عمل بپوشاند.

نیاز به ۱۲۵ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی برای تجربه استارفیلد به‌هیچ‌عنوان تعجب‌آور نیست. زیرا این بازی دارای ۱۰۰۰ سیاره تماما قابل کاوش و محتوای جانبی بی‌شماری است. باتوجه‌به اینکه میلیون‌ها گیمر از سراسر جهان می‌خواهند به تجربه بازی در همان روز عرضه در تاریخ ۱۵ شهریور (۶ سپتامبر) بپردازند، پری‌لود طولانی بازی منطقی است.

بازی Baldur’s Gate 3 اخیرا بدون گزینه پری‌لود منتشر شد و محبوبیت آن سرورهای استیم را تقریبا آفلاین کرد. درحال‌حاضر می‌توان به‌سراغ ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر رفت و استارفیلد را پیش خرید کرد. اگر اشتراک پی‌سی گیم پس یا ایکس باکس گیم پس دارید، می‌توانید بازی را قبل از عرضه نصب کنید.


منبع Insider-Gaming
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده