نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۱۶

بازی Bloodborne یکی از پرطرفدارترین آثار PS4 و PS5 در جولای ۲۰۲۳

آمارهای وب‌سایت TrueTrophies نشان می‌دهد که بازی Bloodborne یکی از پرطرفدارترین آثار پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 در جولای ۲۰۲۳ بوده است.

طبق داده‌هایی که توسط وب‌سایت TrueTrophies جمع‌آوری شده است، بازی Bloodborne یکی از پرطرفدارترین آثار پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 در ماه جولای ۲۰۲۳ بود. بی‌تردید قرار داشتن بلادبورن در دسترس مشترک‌های سرویس و فروش آن با تخفیف خوب به دفعات مختلف در کسب این نتیجه بی‌تأثیر نبود، اما پیشی گرفتن این بازی در زمینه مقدار زمان تجربه از آثار سال ۲۰۲۳ دستاورد شگفت‌آوری است.

وب‌سایت TrueTrophies داده‌های بازی را از ۳.۲ میلیون حساب PSN فعال جمع‌آوری کرد تا نمودار پرطرفدارترین آثار ماه جولای ۲۰۲۳ را ترسیم کند. با اینکه این رقم تعداد کاربران فعال پلی استیشن نتورک را به نمایش در نمی‌آورد، اما نشان می‌دهد که بازیکن‌ها درحال‌حاضر مشغول تجربه چه آثاری هستند و بیشتر از چه بازی‌هایی استقبال می‌کنند.

همان‌طور که وب‌سایت TrueTrophies گزارش داد، گیمرها در ماه جولای ۲۰۲۳ بازی Bloodborne را بیشتر از آثاری نظیر بازی Dead Island 2، بازی Exoprimal، بازی Crash Team Rumble، بازی Dead Space و بازی Final Fantasy Pixel Remaster Collection تجربه کردند. در مقام مقایسه، بلادبورن ۲۰.۳۲ درصد بازیکن‌های بیشتری نسبت‌به بازی دد آیلند ۲ و ۵۵.۰۹ درصد بازیکن‌های بیشتری نسبت‌به بازی اکسوپرایمال داشته است.

وب‌سایت TrueTrophies ادعا می‌کند که تعداد بازیکن‌های Bloodborne فقط مقدار بسیار اندکی از موفق‌ترین آثار سال ۲۰۲۳ ازجمله Star Wars Jedi: Survivor کمتر بوده است. البته مطمئن نیستیم که این آمار و ارقام شرکت سونی را ترغیب به توسعه نسخه دوم کند. آن‌ها حداقل براساس اخبار رسمی، درحال‌حاضر هیچ برنامه‌ای برای تولید دنباله بلادبورن ندارند.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده