// جمعه, ۱۳ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۵۲

احتمالا تیزر یک بازی لگو هری پاتر جدید لو رفته است

ممکن است تیزر بازی جدید لگو هری پاتر در صفحه اینستاگرام رسمی شرکت وارنر فاش شده باشد.

آن‌گونه که ادعا شده است، یک تیزر برای بازی جدید لگو هری پاتر در اینستاگرام لو رفت. تصویر مربوط‌به اثبات این ادعا برای رسانه VGC فرستاده شد، اما به‌خاطر مسائل کپی‌رایت در سایت منبع قرار نگرفت. ظاهرا این تصویر در اکانت اینستاگرام شعبه‌ی آفریقای جنوبی شرکت وارنر برادرز قرار گرفته بود که پس از مدتی حذف شد.

در این تصویر یک مینی‌فیگور لوگو از هری پاتر با تاریخ ۲۵ آگست/اوت سال ۲۰۲۳ (۳ شهریور) وجود دارد و لوگوی استودیو TT Games، سازنده بازی‌های ویدئویی لگو هم به چشم می‌خورد. اگر واقعا این تصویر درست باشد، این اولین تاییدیه از بازی ویدیویی جدید لگو در جهان هری پاتر است که گفته می‌شود به سبک بازی Lego Star Wars: The Skywalker Saga خواهد بود.

وقتی رسانه منبع از فردی مطلع درباره این پروژه پرسید، او تایید کرد بازی همچنان در حال ساخت است. البته وی نتوانست درستی تبلیغ را تایید کند. این وبسایت با شرکت برادران وارنر هم تماسی برقرار کرد، اما هنوز جوابی دریافت نکرده است. نکته‌ی جالب اینکه ۳ شهریور یکی از روزهای برگزاری گیمزکام، بزرگ‌ترین نمایشگاه گیمینگ در اروپا است.

شخصیت های بازی لگو هری پاتر

افزودنی است قبلا دو بازی Lego Harry Potter Years 1-4 و Lego Harry Potter Years 5-7 در نسل ۷ عرضه شدند. آن‌ها چند سال بعد از انتشار اولیه، با هم در یک کالکشن قرار گرفتند که در سال ۲۰۱۶ برای پلی استیشن 4 و در سال ۲۰۱۸ برای ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ منتشر شد.

پس از یک فاصله طولانی در تولید لگوهای هری پاتر پس از پایان سری فیلم‌های این مجموعه در ۲۰۱۱، لگو لایسنس خود برای استفاده از این دنیای جادوگری را در سال ۲۰۱۸ دوباره به‌دست آورد. از آن زمان چند مجموعه لگو از این سری محبوب منتشر شده‌اند.

امسال بازی Hogwarts Legacy، یک برداشت نقش‌آفرینی از جهان هری پاتر ساخته شد که البته به‌خاطر دیدگاه‌های جی.کی. رولینگ، نویسنده این داستان با جنجال‌های زیادی رو‌به‌رو بود. هاگوارتز لگسی درنهایت به موفقیت‌های بزرگی رسید و در سه ماه اول عرضه ۱۵ میلیون نسخه فروخت.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده