نویسنده: فراز پاشایی
// چهار شنبه, ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۳۲

انتشار تریلر سینمایی بازی Under the Waves

به‌تازگی تریلر سینمایی بازی Under the Waves پخش شده است.

 تابستان سال گذشته بازی Under the Waves در جریان مراسم گیمزکام سال ۲۰۲۲ به‌صورت رسمی معرفی شد. اثری که وظیفه توسعه آن برعهده‌ی استودیو بازی‌سازی Parallel Studio بوده و نمایش‌ آن توجهات زیادی را به خود جلب کرد. کوانیتک دریم که سابقه درخشانی در توسعه آثاری مثل Heavy Rain و Fahrenheit دارد، به‌عنوان ناشر اثر موردنظر شناخته می‌شود. حال در جریان تازه‌ترین اخبار دنیای بازی، به‌تازگی سازندگان این بازی یک تریلر سینمایی جدید را از آن منتشر کردند. شما عزیزان در ادامه می‌توانید ویدیو موردنظر را مشاهده کنید.

از آپارات دانلود کنید

در این ویدیو تقریبا یک دقیقه‌ای، ما شخصیت استن را که به‌عنوان پروتوگانیست این اثر شناخته می‌شود، مشاهده می‌کنیم. در ادامه این کاراکتر ازطریق بیسیم خود با فردی صحبت کرده و کاوش خود را در اعماق دریا آغاز می‌کند. از طرفی دیگر نیز کاربران در حال حاضر قادر هستند تا این بازی را پیش خرید کنند.

بازی Under the Waves در تاریخ ۲۹ اوت (۷ شهریور) برای کنسول‌های پلی استیشن ۵، پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و رایانه‌های شخصی برنامه‌ریزی شده است.

نظر شما عزیزان چیست؟‌چه انتظاراتی از این بازی دارید؟ دیدگاه‌های خود را در مورد آخرین اخبار بازی با زومجی و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده