نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۳۲

انتشار بازی Star Wars Jedi: Survivor برای ایکس باکس وان و پلی استیشن 4

استودیو ریسپاون اینترتینمنت اعلام کرد که بازی Star Wars Jedi: Survivor برای کنسول‌های نسل ۸ نیز عرضه می‌شود.

بازی Star Wars Jedi: Survivor شرکت الکترونیک آرتز با وجود مشکلات فنی زمان عرضه موفق ظاهر شد و توانست میلیون‌ها بازیکن را جذب کند. استودیو Respawn Entertainment در گزارش مالی سه‌ماهه اول سال مالی ۲۰۲۴ اعلام کرد که این بازی اکشن ماجراجویی را در دسترس کاربران ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 نیز قرار می‌دهد. این پورت در «مراحل اولیه توسعه» قرار دارد و درحال‌حاضر سخنی از زمان انتشار آن به میان نیامده است.

بااین‌حال کاربران پلتفرم‌های نسل ۹ همچنان می‌توانند منتظر بهبودهای بیشتر بازی Star Wars Jedi: Survivor باشند. شرکت Electronic Arts در این‌باره اظهار داشت: «بهبود عملکرد نسخه‌های کامپیوتر، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس بازی همچنان اولویت اصلی استودیو ریسپاون است و تیم سازنده به‌محض آماده‌شدن به‌روزرسانی بعدی اطلاعات بیشتری از آن را با طرفدارها به اشتراک خواهد گذاشت».

تاکنون بازی‌های زیادی ازجمله آثار انحصاری سونی نظیر Horizon Forbidden West و God of War Ragnarok درکنار کنسول نسل ۹ برای پلی استیشن 4 نیز منتشر شده است. بااین‌حال بازی Star Wars Jedi: Survivor یکی از معدود آثاری است که پس از انتشار نسخه نسل ۹ به پلتفرم‌های نسل قبل راه می‌یابد. البته باتوجه‌به فروش بالای کنسول‌های نسل ۸ کاملا قابل درک است که الکترونیک آرتز تصمیم به پورت بازی برای آن‌ها بگیرد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده