نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۰۱

برنامه مایکروسافت برای برپایی بزرگ‌ترین غرفه تاریخ ایکس باکس در گیمزکام ۲۰۲۳

شرکت مایکروسافت در نظر دارد تا با برپایی بزرگ‌ترین غرفه تاریخ ایکس باکس در مراسم گیمزکام ۲۰۲۳ سنگ تمام بگذارد.

همان‌طور که وب‌سایت Xbox Wire در اوایل ماه جاری گزارش داد، مایکروسافت برای برپایی یکی از بزرگ‌ترین غرفه‌های تاریخ ایکس باکس در مراسم گیمزکام ۲۰۲۳ برنامه‌ریزی می‌کند. ظاهرا این صرفا یک ادعا برای بازاریابی نیست. زیرا رسانه Insider Gaming ازطریق منابع خود متوجه شده است که ایکس باکس می‌خواهد برای رویداد امسال سنگ تمام بگذارد.

بازی‌های قابل تجربه در این نمایشگاه احتمالا شامل بازی Forza Motorsport، بازی S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl استودیو GSC Game World و بازی Towerborne است. نظر به اینکه شرکت‌کنندگان قادر به تجربه این آثار خواهند بود، باید انتظار انتشار جزئیات بیشتری از آن‌ها را داشته باشیم. مراسم Opening Night Live با اجرای جف کیلی محتمل‌ترین مکان برای چنین اطلاعیه‌هایی است که نوید «نمایش‌های جهانی متعدد و جزئیات هیجان‌انگیز» را می‌دهد.

باتوجه‌به اینکه استودیو GSC Game World پس از حمله روسیه به اوکراین در زمینه توسعه S.T.A.L.K.E.R. 2 با مشکلات زیادی مواجه شد، حضور بازی در نمایشگاه گیمزکام ۲۰۲۳ خبر خوشایندی است. پس از اینکه این استودیو توسعه‌دهندگانش را به‌خاطر تهاجم به پراگ منتقل کرد، بازی استالکر ۲ هدف هکرهای روسی قرار گرفت. در ماه ژوئن استودیو GSC Game World گزارش داد که بسیاری از اطلاعات بازی به‌خاطر هک به بیرون درز کرده است.

نمایشگاه Gamescom 2023 در بازه زمانی ۱ تا ۵ شهریور ۱۴۰۲ (۲۳ تا ۲۷ اوت ۲۰۲۳) برگزار خواهد شد.


منبع Insider-Gaming
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده