// سه شنبه, ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۱۲

اطلاعات جدیدی از حالت Career بازی EA Sports FC 24 منتشر شد

به‌تازگی تریلر جدیدی از بازی EA Sports FC 24 منتشر شد و در آن شاهد توضیحات و جزئیات حالت Career هستیم.

بازی EA Sports FC 24 سعی دارد به‌واسطه اعمال بهبودهای مختلف حول گیم‌پلی و استفاده از مواردی مثل هایپرموشن V، پلی‌استایل‌های جدید و موارد مشابه، تجربه‌ای متفاوت و سرگرم‌کننده را ارائه دهد. دراین‌میان نباید فراموش کرد که حالت Career، یکی از بخش‌های قدیمی سری فیفا به شمار می‌آید و سال‌ها است که الکترونیک آرتز تغییرات خاصی را روی آن اعمال نمی‌کند. صرفا شاهد بهبودهای جزئی طی سال‌های اخیر بوده‌ایم.

بااین‌حال الکترونیک آرتز وعده داده که حالت Career امسال که دو بخش Manager و Player دارد، تجربه‌ای عمیق‌تر و بهتر را ارائه می‌کند. ازاین‌رو یک تریلر جدید با محوریت این حالت منتشر شده که تیم سازنده با جزئیات در مورد ویژگی‌های بخش مربی و بازیکن حالت Career صحبت می‌کند. یکی از بزرگ‌ترین تغییرات بخش مربی‌گری این است که کل تیم مربی‌گری بازی زیر دست شما خواهد بود و می‌توانید آن‌ها را مدیریت کنید. می‌توانید مربی‌هایی با کیفیت‌های متفاوت را استخدام کنید که هرکدام از آن‌ها، تخصص‌های مخصوص‌به خود را دارند. ازطرفی هرقدر که تیم مربی‌گری شما بزرگ‌تر و بهتر باشد، ویژگی‌های بیشتری از بازیکنان تیم بهبود پیدا خواهد کرد. دراین‌میان اشاره کنم که بهبود ویژگی‌های بازیکنان، به نوع و ساختار تیم مربی‌گری مربوط می‌شود که شما راه‌اندازی کرده‌اید.

تصویر ارلینگ هالند روی کاور بازی EA Sports FC 24

در ادامه مشخص شده که الکترونیک آرتز موارد مختلف دیگری را هم تدارک دیده تا تیم و بازیکنان بیش‌ازپیش برای مسابقات آماده شوند. برای مثال، سیستم تمرین تیمی بازی به‌کل بازطراحی شده است. حال پنج برنامه تمرینی مختلف برای تیم درنظر گرفته شده که هرکدام از آن‌ها روی مواردی مثل عملکرد، انرژی و موارد مشابه تمرکز دارد. شما درطول تجربه خود از بخش‌ مربی‌گری حالت Career می‌توانید برای هر بازیکن برنامه تمرین تعریف کنید. پیش‌نیازهای هر بازیکن برای تمرین کردن هم در طول فصل و پیشرفتی که از خود به‌نمایش می‌گذارد، متفاوت خواهد بود. به‌عبارتی این پیش‌نیازها به مواردی مثل تناسب اندام بازیکن، تعداد دقایقی که بازی کرده است، تقویم برنامه‌های شما و موارد دیگر مربوط می‌شود.

به‌واسطه برنامه‌های تمرین، چالش کلیدی شما این است که بهترین تعادل را میان ساخت و ارتقا سطح عملکرد یک بازیکن و اطمینان از اینکه می‌توانند تناسب اندام و انرژی خود را در طول فصل حفظ کنند، پیدا کنید. در این نسخه، بازیکن قبل از شروع هر بازی، گزارش مخصوصی را دریافت می‌کند که درجریان آن می‌توانید تحلیل تاکتیکی برای حریف خود داشته باشید. به‌عبارتی این گزارش عملکرد آن ‌ها در پنج بازی اخیرشان را نشان می‌دهد و شما باتوجه به آن، می‌توانید نحوه حمله یا دفاع کردن تیم خود را تعیین کنید.

در جریان بخش Player Career هم بزرگ‌‌ترین مورد جدید، اضافه شدن ایجنت‌های بازیکن است. ازاین‌رو شما هدف خود نظیر علاقه‌تان به ورود به یک باشگاه خاص را با ایجنت مورد نظر به اشتراک می‌گذارید و او برای شما اهدافی را تعیین می‌کند. با انجام این اهداف کوتاه مدت و بلند مدت، راه رسیدن به باشگاه مد نظرتان هموارتر می‌شود. دراین‌میان بد نیست به اضافه شدن میان‌پرده‌های جدید و بیشتر در حالت Player Career نظیر مراسم Ballon D'or (توپ طلا) هم اشاره‌ای داشته باشم.

در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده از حالت Career بازی EA Sports FC 24 را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را هم با ما در میان بگذارید. بازی EA Sports FC 24 در تاریخ هفت مهر ماه (۲۹ سپتامبر) برای کامپیوتر، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و نینتندو سوییچ عرضه می‌شود.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده