نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۳۸

اجرای بازی Lords of the Fallen با نرخ ۶۰ فریم در کنسول‌های نسل ۹

استودیو Hexworks تأیید کرد که بازی Lords of the Fallen با نرخ ۶۰ فریم در ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و پلی استیشن 5 اجرا می‌شود.

بازی Lords of the Fallen با نمایش‌های پیشین نظر بازیکن‌های زیادی را به خود جلب کرده است. هفته گذشته استودیو Hexworks و شرکت CI Games تریلر گیم‌پلی جدیدی از این بازی اکشن نقش‌آفرینی سولزلایک را پخش کردند که مبارزات، پشتیبانی از کو-آپ بی‌درنگ و مکانیک جهان-دوگانه آن را به نمایش درآورد. اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که برخی از جزئیات فنی نسخه‌های کنسولی بازی در اختیار کاربران قرار گرفته است.

استودیو Hexworks در پاسخ به سؤال یکی از طرفدارها در توئیتر تأیید کرد که بازی Lords of the Fallen در ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اسپلی استیشن 5 با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا می‌شود. هنوز معلوم نیست که آیا این تنها گزینه قابل انتخاب خواهد بود یا بازی دارای حالت‌های گرافیکی متعددی است. استودیو هکس‌ورکس اعلام نکرد که این بازی اکشن نقش‌آفرینی در کنسول‌های نسل ۹ با چه رزولوشنی قابل تجربه خواهد بود.

بازی Lords of the Fallen در تاریخ ۲۱ مهر ۱۴۰۲ (۱۳ اکتبر ۲۰۲۳) در دسترس کاربران پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 5 و کامپیوتر قرار خواهد گرفت. بازیکن‌ها در این بازی کنترل یک شوالیه تاریکی را در دست می‌گیرند که باید آدیر، خدای اهریمنی از گور برخاسته را شکست دهند. گیمرها درکنار دنیای زندگان می‌توانند با یک فانوس اسرارآمیز پا به دنیای مردگان بگذارند که تهدیدهای بیشتری را به‌همراه می‌آورد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده