// دوشنبه, ۹ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۲۳

ایجاد لینک پرظرفیت جدید در CDN برای کاهش زمان تاخیر بازی ها

شرکت ارتباطات زیرساخت می‌گوید که یک لینک پرظرفیت جدید در یکی از CDNهای منطقه برای کاهش پینگ ایجاد شده است.

به‌تازگی در جریان جدیدترین اخبار بازی، محمد جعفرپور، رئیس شرکت ارتباطات زیرساخت گفت که یک لینک پرظرفیت جدید در یک CDN منطقه ایجاد شده است تا تجربه‌ی کاربری گیمرها بهبود پیدا کند:

«در راستای کاهش پینگ بازی‌ها و بهبود تجربه کاربری گیمرها، با تلاش همکارانم یک لینک پر ظرفیت جدید در یکی از CDNهای منطقه ایجاد کردیم. در جلسه‌ای که درباره کیفیت اینترنت مطرح شد، تاکید کردم که حال شبکه را باید از گیمرها پرسید. سرویس گیم حساس‌ترین سرویس نسبت به پارامترهای شبکه است و پکت لاس مناسب برای گیم ۰/۵ درصد است».

این اتفاق روی کاغذ می‌تواند باعث بهبود تجربه کلی کاربران در تجربه بازی‌ها شود و تاثیر محسوس آن را می‌توان در کاهش پینگ و پکت لاس بازی‌ها حس کرد. در این راستا، چند ماه قبل هم شاهد معرفی سرویس رادار گیم از سوی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات بودیم که تا به امروز آپدیت‌های مختلفی هم برای آن منتشر شده است. در آن زمان گفته شد که «رادار بازی» توانایی افزایش سرعت دانلود بازی‌ها و کاهش چشمگیر پینگ آن‌ها را دارد.

نظر شما چیست؟ آیا بهبودی در زمینه‌ی کاهش پینگ موقع تجربه‌ی آنلاین بازی را احساس کرده‌اید یا شرایط را بدون پیشرفت می‌بینید؟ در صورت تمایل می‌توانید نام اپراتور اینترنت و بازی مورد نظر خود را هم در کامنت بنویسید.


منبع ISNA
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده