نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۶ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۵۵

کشف شواهد بیشتر از نسخه ریمستر Red Dead Redemption در وب‌سایت راک‌استار

اینسایدری با نام Tez2 لوگو تازه Red Dead Redemption با اسم رمز RDR1RSP را در وب‌سایت راک‌استار کشف کرد که به انتشار نسخه ریمستر بازی اشاره دارد.

در چند وقت اخیر شایعات زیادی از انتشار نسخه بازسازی Red Dead Redemption، بازی اکشن-ماجراجویی جهان-باز استودیو Rockstar Games منتشر شده است. این بازی اخیرا در کشور کره جنوبی رده‌بندی سنی شد و با فاصله کوتاهی شاهد به‌روزرسانی تروفی‌های Social Club آن بودیم. اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که ظاهرا شواهد بیشتری از نسخه ریمستر بازی رد دد ردمپشن با آپدیت وب‌سایت شرکت راک‌استار گیمز کشف شده است.

اینسایدری با نام Tez2 در توئیتر اعلام کرد که به شواهد جدیدی از بازی Red Dead Redemption Remaster در فهرست آثار راک‌استار دست پیدا کرده است. ظاهرا لوگو بازی با پیشوند Rockstar Presents با اسم رمز RDR1RSP (احتمالا RDR1 Remaster SP) در وب‌سایت راک‌استار کشف شده است. این لوگو از نشان تجاری ثبت‌شده (®) به‌جای علامت تجاری (™) موجود در باکس آرت نسخه پلی استیشن 3 و ایکس باکس 360 استفاده می‌کند.

لوگو تازه بازی Red Dead Redemption

با اینکه کشف این لوگو انتشار بازی Red Dead Redemption Remaster را تأیید نمی‌کند، اما شواهد بیشتری از نسخه ریمستر را در اختیار می‌گذارد. شایعاتی از معرفی نسخه بازسازی رد دد ردمپشن در ماه اوت به گوش می‌رسد.‌ بنابراین می‌توان به رونمایی از بازی در نمایشگاه گیمزکام امیدوار بود. به‌هرشکل این موارد هنوز تأیید یا تکذیب نشده است و طرفدارها باید زمان بیشتری را برای انتشار اطلاعات موثق از سوی شرکت راک‌استار گیمز منتظر بمانند.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده