نویسنده: فراز پاشایی
// سه شنبه, ۳ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۱۰

لو رفتن سکانس آغازین بازی Silent Hill: Ascension

ساعاتی قبل در جریان برگزاری رویداد کامیک کان سن دیگو سکانس افتتاحیه بازی Silent Hill: Ascension پخش شد.

حدود یک سال از زمان معرفی بازی Silent Hill: Ascension می‌گذرد. این اثر به‌عنوان یک بازی با سبک تعاملی همزمان استریم-محور شناخته می‌شود. پیشبرد قصه این بازی روی چند کاراکتر مختلف تمرکز خواهد کرد. انتخاب بازیکنان در روند داستانی این بازی نقش خواهد داشت. حال در جریان جدیدترین اخبار دنیای بازی، به‌تازگی جزئیات جدیدی از این نسخه جدید سری بازی‌های سایلنت هیل فاش شده است.

طبق اخبار منتشر‌شده کونامی در جریان برگزاری رویداد کامیک کان سن دیگو صحنه آغازین این بازی را به نمایش گذاشته است. از طرفی دیگر نیز باید گفت سکانس موردنظر در حال حاضر به‌صورت رسمی توسط این شرکت منتشر نشده است. با‌این حال این ویدیو ازطریق افراد حاضر در این رویداد در سطح اینترنت به‌صورت آنلاین پخش شده و اکانت توییتری ResiEvilCentral سکانس آغازین بازی Silent Hill: Ascension منتشر کرده است.

باید گفت کیفیت ویدیو منتشر‌شده بسیار ضعیف بوده و نشان‌دهنده تصویر دو شخصیت است که در یک مراسم شرکت می‌کنند. شما عزیزان در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید.

دانلود از آپارات

بازی Silent Hill: Ascension برای عرضه در اواخر سال ۲۰۲۳ برنامه‌ریزی شده است.

نظر شما چیست؟‌ چه انتظاراتی از این بازی دارید؟‌ دیدگاه‌های خود را در مورد آخرین اخبار بازی با زومجی و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده