نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۳ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۱۷

افشای احتمالی لوگو بازی Call of Duty: Modern Warfare 3

تصاویر لورفته از بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 کاپیتان پرایس را درکنار قوطی‌های نوشیدنی انرژی‌زا Monster Energy نشان می‌دهد.

کاربری از توئیتر با نام Algebra_Sloth تصاویر جدیدی را منتشر کرد که احتمالا لوگو بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 شرکت Activision را به نمایش در می‌آورند. با استناد به گزارش رسانه VideoGamesChronicle، حساب توئیتر مجموعه کال آو دیوتی نیز با انتشار یک توئیت تازه به افشای لوگو مدرن وارفر ۳ اشاره کرده است.

تصویر لورفته از لوگو بازی Call of Duty: Modern Warfare 3

تصویر لورفته از لوگو بازی Call of Duty: Modern Warfare 3

افشای لوگوی بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 ازطریق محتوای تبلیغاتی نوشیدنی انرژی‌زا Monster Energy صورت گرفته است که شخصیت کاپیتان پرایس از ریبوت کال آو دیوتی: مدرن وارفر را نشان می‌دهد. با اینکه حساب توئیتر مجموعه Call of Duty از لورفتن لوگوی MW3 اطلاع دارد، اما صحت آن را تأیید نکرده است.

اکتیویژن در اوایل ماه جاری تأیید کرد که نسخه بعدی کال آو دیوتی یک دنباله مستقیم برای بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 خواهد بود. بنابر اعلام جیسون شرایر، بازی مورد بحث در ابتدا به‌عنوان بسته الحاقی سال دوم مدرن وارفر ۲ در نظر گرفته شده بود، اما درنهایت به یک نسخه کامل تبدیل شد. این بازی عمدتا توسط اسلج‌همر گیمز ساخته می‌شود و اینفینیتی وارد، ریون سافتور و «دیگر» استودیوها به‌عنوان پشتیبان روی آن کار می‌کنند.

شرکت اکتیویژن اخیرا با انتشار یک توئیت تازه در حساب کال آو دیوتی اعلام کرد که تمام اپراتورها، سلاح‌ها و باندل‌های انتشاریافته برای بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 به کال آو دیوتی ۲۰۲۳ انتقال خواهند یافت.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده